mflp Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 er det noen som har peiling på hvor det går an å få tak i lærebøker for VKll som e-bøker? en kompis sa at det var å finne på nettet.. og med tanke på de ganske stive prisene i bokhandelen hadde det vert ganske greit.. har googlet seff, men finner egentlig ikke noe.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 det er ulovlig. var en nettside som delte slike før, men dei blei straffest siden forlaget for bøkene tapte penger. Du må nok kjøpe nye bøker, thats life Men VK2 bøkene fra i fjor skal vel fungere i år også? har ikkje du vurdert brukt? Lenke til kommentar
mflp Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 det er ulovlig. var en nettside som delte slike før, men dei blei straffest siden forlaget for bøkene tapte penger. Du må nok kjøpe nye bøker, thats life Men VK2 bøkene fra i fjor skal vel fungere i år også? har ikkje du vurdert brukt? 6656286[/snapback] jojo... skal og det, men siden jeg uansett drar på dataen, så hadde det vert mye lettere med e-bøker... får sjekke piratebay da Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hehe, lurer på hvor lenge denne tråden lever. Er jo egentlig en skam at man må ut med så mye for skolebøker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tullete er det, suge pengar frå fattige studentar på den måten. Var ein politikar som snakka om gratis skulebøker for nokre år sidan, såg ikkje meir til det. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tullete er det, suge pengar frå fattige studentar på den måten. Var ein politikar som snakka om gratis skulebøker for nokre år sidan, såg ikkje meir til det. 6656416[/snapback] SV har vel alltid stått for gratis skolebøker. Men skolen skal jo være gratis for alle? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tullete er det, suge pengar frå fattige studentar på den måten. Var ein politikar som snakka om gratis skulebøker for nokre år sidan, såg ikkje meir til det. 6656416[/snapback] FrP deler ut gratisbøker i protest ovenfor en dårlig skolepolitikk av regjeringen, har jeg hørt rykter om.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei! Brukte selv datamaskin på gk/vk1/vk2, og dro aldri på en bok. Jeg kopierte alle bøkene av kamerater... Jeg satt opp det digitale speilreflekskameraet på stødig stativ, lent over et lite bord, snudde blitzen slik at den røk av i taket, og knipsa i vei. Brukte mellom 10 og 15 minutter per bok (+- 300 sider). PS: Kan jo også nevne at jeg kjørte manuellfokus, manuell blitz, og manuell eksponering. Da slipper du at kameraet kjører blitzen på fullt, samt forhindrer focus-hunting etc. Lenke til kommentar
mflp Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Hei! Brukte selv datamaskin på gk/vk1/vk2, og dro aldri på en bok. Jeg kopierte alle bøkene av kamerater... Jeg satt opp det digitale speilreflekskameraet på stødig stativ, lent over et lite bord, snudde blitzen slik at den røk av i taket, og knipsa i vei. Brukte mellom 10 og 15 minutter per bok (+- 300 sider). PS: Kan jo også nevne at jeg kjørte manuellfokus, manuell blitz, og manuell eksponering. Da slipper du at kameraet kjører blitzen på fullt, samt forhindrer focus-hunting etc. 6656451[/snapback] ikke dumt... d tror jeg jaggu meg at jeg skal prøve! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sjekka nå, alle bøkene jeg må ha er nye tror jeg. Blir på ca 5k med kalkulator! Lenke til kommentar
ravika Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Finns det ingen nettbuttikekr som faktisk selger pensumliteratur som e-bøker? Jeg ville faktisk kjøpt bøkene som e-bøker hvis de var tilgjengelige... Lenke til kommentar
mflp Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Finns det ingen nettbuttikekr som faktisk selger pensumliteratur som e-bøker?Jeg ville faktisk kjøpt bøkene som e-bøker hvis de var tilgjengelige... 6662099[/snapback] word Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ok da ville de også vært en god del billigere, noe som er bra. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Rød Ungdom drev vel og la ut e-skolebøker på nettet, helt til de ble anmeldt for det... Endret 16. august 2006 av karlpeder Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tror en del bøker skal ligge på http://www1.uis.no/prosjekt/ebok/ebokinor/tema.htm Lenke til kommentar
ravika Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tror en del bøker skal ligge på http://www1.uis.no/prosjekt/ebok/ebokinor/tema.htm 6713358[/snapback] Siden virket litt utdatert da siste oppdatering var i november 2002.... Lenke til kommentar
rareben Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tenk hvor digg det hadde vært med alle skolebøkene i pdf ... Gratis å laste ned fra fylkeskommunens hjemmesider ... Jeg må uansett ha med meg laptopen på skola hver dag, det er bare tungvint slik det er nå, i tillegg er det dyrt. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kan ikke en kjøpe bøker og scanne deg. Legg det ut på piratebay eller no. Lenke til kommentar
mflp Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Kan ikke en kjøpe bøker og scanne deg. Legg det ut på piratebay eller no. 6715331[/snapback] har fått kopiert nesten alle bøkene jeg skal ha av en kompis nå.. tenkte jeg skulle legge dem opp på piratebay så snart jeg får tid til d... Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 har fått kopiert nesten alle bøkene jeg skal ha av en kompis nå.. tenkte jeg skulle legge dem opp på piratebay så snart jeg får tid til d... 6716344[/snapback] Hvilken linje går du på da, og hvilket år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå