Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

skolebøker som e-bøker

Anbefalte innlegg

er det noen som har peiling på hvor det går an å få tak i lærebøker for VKll som e-bøker?

en kompis sa at det var å finne på nettet..

og med tanke på de ganske stive prisene i bokhandelen hadde det vert ganske greit..

har googlet seff, men finner egentlig ikke noe.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er ulovlig. var en nettside som delte slike før, men dei blei straffest siden forlaget for bøkene tapte penger.

Du må nok kjøpe nye bøker, thats life ;)

Men VK2 bøkene fra i fjor skal vel fungere i år også? har ikkje du vurdert brukt?

6656286[/snapback]

jojo... skal og det, men siden jeg uansett drar på dataen, så hadde det vert mye lettere med e-bøker...

får sjekke piratebay da :w00t:

Lenke til kommentar
Tullete er det, suge pengar frå fattige studentar på den måten. Var ein politikar som snakka om gratis skulebøker for nokre år sidan, såg ikkje meir til det.

6656416[/snapback]

SV har vel alltid stått for gratis skolebøker. Men skolen skal jo være gratis for alle?

Lenke til kommentar
Tullete er det, suge pengar frå fattige studentar på den måten. Var ein politikar som snakka om gratis skulebøker for nokre år sidan, såg ikkje meir til det.

6656416[/snapback]

FrP deler ut gratisbøker i protest ovenfor en dårlig skolepolitikk av regjeringen, har jeg hørt rykter om..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei!

Brukte selv datamaskin på gk/vk1/vk2, og dro aldri på en bok.

Jeg kopierte alle bøkene av kamerater...

Jeg satt opp det digitale speilreflekskameraet på stødig stativ, lent over et lite bord, snudde blitzen slik at den røk av i taket, og knipsa i vei. Brukte mellom 10 og 15 minutter per bok (+- 300 sider).

PS: Kan jo også nevne at jeg kjørte manuellfokus, manuell blitz, og manuell eksponering. Da slipper du at kameraet kjører blitzen på fullt, samt forhindrer focus-hunting etc.

Lenke til kommentar
Hei!

Brukte selv datamaskin på gk/vk1/vk2, og dro aldri på en bok.

Jeg kopierte alle bøkene av kamerater...

Jeg satt opp det digitale speilreflekskameraet på stødig stativ, lent over et lite bord, snudde blitzen slik at den røk av i taket, og knipsa i vei. Brukte mellom 10 og 15 minutter per bok (+- 300 sider).

PS: Kan jo også nevne at jeg kjørte manuellfokus, manuell blitz, og manuell eksponering. Da slipper du at kameraet kjører blitzen på fullt, samt forhindrer focus-hunting etc.

6656451[/snapback]

ikke dumt... d tror jeg jaggu meg at jeg skal prøve! :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan ikke en kjøpe bøker og scanne deg.

Legg det ut på piratebay eller no.

6715331[/snapback]

har fått kopiert nesten alle bøkene jeg skal ha av en kompis nå.. tenkte jeg skulle legge dem opp på piratebay så snart jeg får tid til d...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...