krolf Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Noe av det morsomste en hardware-fanatiker kan bedrive tiden med er å bygge sin egen PC. Ikke alle er like drevne på området, men med forumet til rådighet kan man få tips og råd underveis. Les mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Dette ser artig ut, jeg skal følge med videre. Jeg bruker forumet i hovedsak til to ting - å diskutere alt mellom himmel og jord angående The Elder Scrolls-serien, og å få hjelp til hardware. Kjenner meg litt igjen. Endret 11. august 2006 av MiSP Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ein god ide dette. Sikkert mange som kan lære ein del om PC-bygging via denne artikkelserien. At ein samtidig lærer å utnytte forumet er og ein fin ting. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Stå på! Lover å følge med på denne ja! Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Syns det var på tide å komme med en ny bygge guide ja , den gamle begynte å bli ganske utdatert... Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 #Mine innlegg# Skal følge med her ja Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja, dette kan bli spennende! lykkt til Lenke til kommentar
augulv Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Stå på Kristian. Håper du får noe ut av disse greiene :!: Mvh August N, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå