Gå til innhold

Bor i bergen, men hvor skal jeg reparere mobilen?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har kjøpt en N70 hos mpx.no og den må inn til reprasjon. Mpx sier jeg må ta den med til nærmeste repratør. Men jeg vet ikke hvor jeg kan legge den inn til nærmeste repratør? Bor i Bergen!!

Kan være at jeg er på bærtur men finnes det en repratør i fabrikkgaten ved fjøsanger veien?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen!

Jeg har kjøpt en N70 hos mpx.no og den må inn til reprasjon. Mpx sier jeg må ta den med til nærmeste repratør. Men jeg vet ikke hvor jeg kan legge den inn til nærmeste repratør?  Bor i Bergen!!

Kan være at jeg er på bærtur men finnes det en repratør i fabrikkgaten ved fjøsanger veien?

6655015[/snapback]

First thing first, så plikter MPX til å ta imot din telefon og sende den på service for deg. De plikter da også til å dekke ALLE dine utgifter ved sending av produktet. Men alle butikker i Bergen som selger mobiler plikter også å ta imot din telefon på service, men du MÅ ha med kvittering for at den skal repareres på garanti. Du vil ikke kunne få hevet kjøpet eller kreditert telefopn pga mange feil hos andre butikker enn MPX. Jeg jobebr selv i en av butikkene som selger mobiler i Bergen og du er hjertelig velkommen til å levere den hos oss. Elkjøp, Lefdal, Expert, Elprice, Telebutikken, spaceworld, Telehuset og telebutikken er alle i Bergen.

Lenke til kommentar

neidaneida, du vil definitivt levere inn telefonen din til mobilverkstedet på vestre strømkaien (parallell til fjøsangerveien ja, tvers over gata for busstasjonen). veldig god service. trenger mest sannsynlig ikke vise kvittering, det har aldri jeg måttet ihvertfall, de kan jo sjekke hvor gammel telefonen er og om den er dekket av garanti.

• Liker 1
Lenke til kommentar
neidaneida, du vil definitivt levere inn telefonen din til mobilverkstedet på vestre strømkaien (parallell til fjøsangerveien ja, tvers over gata for busstasjonen). veldig god service. trenger mest sannsynlig ikke vise kvittering, det har aldri jeg måttet ihvertfall, de kan jo sjekke hvor gammel telefonen er og om den er dekket av garanti.

6665852[/snapback]

Har ikke de pakket sakene sine og forsvunnet for lenge siden da?

Lenke til kommentar

6665852[/snapback]

Har ikke de pakket sakene sine og forsvunnet for lenge siden da?

6692003[/snapback]

det var det de sa til meg da jeg var der med 6680 i fjor. Mistenker at de flyttet over broen eller noe (husker ikke i farten)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...