Joachim_F Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hadde du Sega Mega Drive en gang på nittitallet? Da kan du se frem til en nostalgipakke med over 30 spill, som Golden Axe, Phantasy Star og Altered Beast. Les mer Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 ikke til pc eller xbox ? får spille hos bruttern da Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Håhå, Altered Beast og Decap Attack. Lurer på hvor mange timer jeg har sitti med de spilla. Eneste jeg savner er Mercs og Wonder Boy 3: Monster Lair (Som desverre led en altfor tidlig død). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Gjett om det er et spill jeg skal ha, koste meg glug ihjel med den gamle maskinen i min barndoms tid (som jeg nå innser er kanskje litt for lenge siden). Sega og NES (SNES) er maskiner som har fulgt meg gjennom barnedommen min og som bringer frem barnet i meg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dette er bra, jeg har savnet disse spillene. Husker at jeg spilte dem for ca 10 år siden, før NES-en min døde... Det er godt at denne pakken kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg