hitokiri Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hodesettprodusenten Koss har nettopp vist fram et trådløst hodesett som du kan bruke til mobiltelefonen din. Les mer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvis det er Cobalt som er avbildet var det hodesettet forferdelig stygt!! Min mening Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvis det er Cobalt som er avbildet var det hodesettet forferdelig stygt!! Min mening 6655643[/snapback] Helt enig, så ikke så veldig behagelig ut å ha på seg heller. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Oo. Fikk lyst på, jeg trenger nye hodetelefoner. Synes ikke det ser stygt ut. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg frykter 2 indikatorer på siden som konstant skal lyse blått for å si at jeg er tilkoblet og grønt for å si at jeg har godt batteri. Dette, samt resten av headsettet, er ikke så fristende for meg. Men man må jo begynne et sted.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 God i ide, stygg utførelse. Kanskje neste versjon virker mer fristende? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Eg liker konseptet. Designet kunne vært gjort langt bedre. For det første, for 1200 får man trådløs håndfri til telefonen, trådløst stereo headsett til musikk, blåtann adapter til pc og trådløs sender til alt av musikkavspillere. Genialt og praktisk. Kanskje eg kjøper det allikevel Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det er vel ikke akkurat noe revolusjonere konsept, Logitech har jo lagd samma greia for lenge siden, men så vidt jeg vet passer de bare til iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg