LaserMannen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har søkt lit rundt på forumet, men i alle postene blir det anbefalt spybot + adware programmer, er det ingen kombinerte programmer som både stopper og renser maskinen for spyware og adware på en bra måte? Programmet bør være gratis Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Grunnen til at det anbefales å bruke fleire forskjellige program mot spyware, er fordi ingen program klarer å finne alle spyware. Ein kombinasjon vil derfor kunne finne/fjerne ein større andel av spyware. I tillegg til dei to produkta du nemner kan Windows Defender og Spywareblaster anbefales. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ewido... Ingen tvil om at det er mest effektivt til å fjerne. Spybot Adaware Spywareblaster til vaksinasjon Ewido MS Defender. Disse tilsammen er en bra pakke... Bernt K Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Ewido... Ingen tvil om at det er mest effektivt til å fjerne. Ewido er vel bare trial? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ewido... Ingen tvil om at det er mest effektivt til å fjerne. Ewido er vel bare trial? 6654955[/snapback] This setup contains the free as well as the paid version of ewido anti-spyware. After the installation, a free 30-day trial version containing all the extensions of the full version will be activated. At the end of the trial, these extensions will be deactivated and the program will turn into a feature-limited freeware version. The purchased license code can be entered at any time. Sånn som eg tolker det kan du fortsette å bruke programmet også etter at prøvetida er over. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jada, Du kan bruke det til dommedag (vel, ehhh..), det er noen begrensninger i virkemåten, men fjerningsdelen er gulle god. Bernt K Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Holder det bare med Spywareblaster, hvis jeg nå ikke har noen spyware for øyeblikket? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tja, den vaksinerer jo mot svært mange, og hvis du nå skyr Internet Explorer som pesten til fordel for Opera eller Firefox burde det være greit. Bernt K Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det kan vere greit å ha i alle fall eit anna program for å søke igjennom maskina no og då. Aldri godt å vite om noko har klart å snike seg inn. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Tja, den vaksinerer jo mot svært mange, og hvis du nå skyr Internet Explorer som pesten til fordel for Opera eller Firefox burde det være greit. Bernt K 6656047[/snapback] Bruker opera, og aldri IE...men kan iallefall ha et program i bakhånd, noe å anbefalle utenom spybot og adaware? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Bruker opera, og aldri IE...men kan iallefall ha et program i bakhånd, noe å anbefalle utenom spybot og adaware? 6656385[/snapback] berxter lista opp fleire tidlegare i tråden. Så vidt eg kan sjå har han fått med seg det meste der (av gratis program). Ewido virker som eit veldig bra produkt. Eg har ikkje brukt det så mykje sjølv, men eg har bare høyrt positive ting om det. Windows defender er og eit godt alternativ. Det er framleis i beta, men programmet fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå