Gå til innhold

Noen flere som har erfaring med AC Aquadrive Dual?

Anbefalte innlegg

For øyeblikket så bråker hardisken min noe ille mye, og jeg trenger å få dempet støyen... Så jeg vurderer den her, til tross for den stive prisen: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC25121

Noen som har erfaring med den?

Den 320gb WD disken jeg bruker nå rumler og surrer ekstremt mye, og den er skrudd rett fast i kabinettet, noe som fungerer veldig dårlig. Så det aller viktigste for meg er å dempe støyen, da jeg antar at den kjøler mer enn bra nok. Noen som har erfaringer? Jeg vil ha det nesten død stille til den prisen :p

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hei! Skulle akkurat til å opprette en ny tråd om dette da eg såg denne.. (og det er jo ikkje en såå gammal tråd :D)

Korleis gjekk det? kjøpte du aquadrive dual? Kva slags harddiskar har du? Den eine disken min knitrar ganske kraftig når den jobbar hardt, for eksempel virussøk midt på natta...

Evt andre som har erfaringer med aquadrive dual? Stillhet er nøkkelordet her :)

Lenke til kommentar

Veel, den ble litt dyr, så jeg gikk heller for o-ringer :) . Jeg monterte det faktisk i går, så har ikke testet med pcen påskrudd. Men jeg tror det demper støyen veldig bra, og hvis det blir for varmt må jeg bare montere en 120mm vifte på 5V ;)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

er veldig fornøyd med min "aquadrive dual".. Har aldri kjørt nå spesiell test av denne enheten. Men har hatt den i 1år nu, og har aldri irritert meg over harddiskstøy i denne perioden. Noe jeg har gjort ved tidligere anledninger. Om selve kjølingen er så bra vet jeg ikke, men diskene ligger på samme nivå som selve vannet i systemet mitt. Så det må jo være bra?:)

Lenke til kommentar
er veldig fornøyd med min "aquadrive dual".. Har aldri kjørt nå spesiell test av denne enheten. Men har hatt den i 1år nu, og har aldri irritert meg over harddiskstøy i denne perioden. Noe jeg har gjort ved tidligere anledninger. Om selve kjølingen er så bra vet jeg ikke, men diskene ligger på samme nivå som selve vannet i systemet mitt. Så det må jo være bra?:)

7126262[/snapback]

Skal vi tro fysikkens lover kan det i hvert fall ikke bli bedre, temperaturmessig. Med mindre det er veldig mye kaldere i lufta enn vanntemp, men skal likevel mye til :p

Gleder meg til å høre hvordan det blir med o-ringer :)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...