AKIRAx77 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 ...på komplett sine sider. Så står det noe MEGET misvisende der. Det står: "MSI MS Bluetooth Key for 845E MAX2-BLR og KT3 Ultra2-BR, USB". Det man får som inntrykk er at denne USB dingsen BARE funker på hovedkort med 845E og KT3 chipset......bare tull! Og det er ganske logisk også. USB, Universal serial bus...jeg tror faktisk det ville vært litt av en jobb å få den til BARE å funke med de to chippene. Men hvordan kan jeg være så sikker på at den funker på alle. Jeg har kjøpt den og bruker den til å synke Lotus notes mot min 7650. Både her på jobben og hjemme. Og ingen av stedene har jeg MSI kort med de chipsettene. Så er du på utkikk etter billig bluetooth løsning for nettverk eller mobil eller annet..så funker denne fint..og koster under halvparten av andre lignende løsninger der ute!! AKIRA men helt problemfritt er det ikke.....*s* Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Takk takk Akira!! Da blir det nok kjøp av den ja. Var så i tvil om hva det egentlig var det der, men nå er jeg sikker! :smile: Om det dukker opp problemer skal vi nok få has på dem på en eller annen måte. Hehe. Jan Ivar Lenke til kommentar
geokri Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 er jo bare å kjøpe den bluetooth musa til ms hvis man vil ha billig bluetooth Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 jepp, du får også en stilig mus på kjøpet :] Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 høh ? Kan du koble mobiltelefonen til musa ? :smile: Eller er det lixom plass til flere enheter på det oplegget som følger med ? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 den enheten som fungerer som sender er sender for andre bluetooth enheter og, tror den blir dritkul, jeg skal få bluetooth innebygd i lokket i bærbaren, så kan jeg bruke trådløsmus uten å ha noe stikkende ut! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Er det noen som har prøvd musa? Har planer om å kjøpe den, men er litt usikker om jeg skal vente på Logitech sin. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 10:36, skrev geokri:er jo bare å kjøpe den bluetooth musa til ms hvis man vil ha billig bluetooth Hvem selger den? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 23:15, skrev Zamboo:Hvem selger den? Ifølge fritekst-søk i prisguiden: Flexi-data - 732,- Komplett - 735.- Citri - 795,- StartIT - 845,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå