fruktsalat Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Skal investere i ny skjerm. Denne gangen hiver jeg meg på LCD-bølgen. Skjermen skal brukes til både spilling og visning av film. Har lett etter ferske tester av slike skjermer, men har ikke lyktes i å finne noen... Så hva anbefaler dere? [Pris max rundt 3000] Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 min nyinnkjøpte Fujitsu Siemens w19-1 er absolut å anbefale =)... https://prisguiden.no/product.php?productId=39603 Den fungerer helt glimrende til spill og film, og har gode farger etter min mening =) Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Skal investere i ny skjerm. Denne gangen hiver jeg meg på LCD-bølgen. Skjermen skal brukes til både spilling og visning av film. Har lett etter ferske tester av slike skjermer, men har ikke lyktes i å finne noen... Så hva anbefaler dere? [Pris max rundt 3000] 6654311[/snapback] samsung syncmaster skjermene er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå