kewell79 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) http://www.technophilia.org Flere Wii spill enn PS3 under utvikling Endret 11. august 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg kom inn....Men en god del av spillene til 360 er ikke akkurat next-gen da:p Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Fear & Respect kanselert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Denne statistikken sier vel ikke så veldig mye, la oss heller se hvordan listen ser ut ved juletider 2007. Mange av spillene som er kansellert til PS3, er jo ting som ville vært eldgamle innen konsollen kom ut, så det er sikkert like greit å ikke inkludere de. Alle konsollene sitter egentlig på en sterk eksklusiv lineup, selv om ikke alle har like stor interesse for meg personlig - eneste PS3-spill jeg skulle likt å se på flere platformer er egentlig Motorstorm, da det ser litt stilig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå