Ni kon Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei Jeg har jo selvfølgelig lest helgens anbefalninger flere ganger og syns det er et godt tiltak. Dog ønsker jeg at denne artikkelen kunne kommet tidligere på fredagen. Mange sitter på jobb og kjøper kanskje en av de filmene på vei hjem. Det er nemmelig så dritkjedelig å lese denne artikkelen på mandagsmorran. Kan dere pubbe de tidligere? Håpløst å pubbe disse etter 1600 på fredagene... Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei Jeg har jo selvfølgelig lest helgens anbefalninger flere ganger og syns det er et godt tiltak. Dog ønsker jeg at denne artikkelen kunne kommet tidligere på fredagen. Mange sitter på jobb og kjøper kanskje en av de filmene på vei hjem. Det er nemmelig så dritkjedelig å lese denne artikkelen på mandagsmorran. Kan dere pubbe de tidligere? Håpløst å pubbe disse etter 1600 på fredagene... 6654171[/snapback] Godt poeng! Tanken var opprinnelig at Helgens anbefalinger skulle publiseres når helgen begynte, noe vi kom fra til var klokken 17.00 fredag ettermiddag. Men det hadde kanskje vært smart å publisere dem tidligere. Det tas opp til diskusjon, og så får vi kommer fram til! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Nå er det endelig helg, tenker jeg i det "Helgens Anbefalinger" plutselig popper inn i newsboksen. Tidligere enn 1700 så vil det ikke være det samme, men det er da bare min personlige mening. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Nå er det endelig helg, tenker jeg i det "Helgens Anbefalinger" plutselig popper inn i newsboksen. Tidligere enn 1700 så vil det ikke være det samme, men det er da bare min personlige mening. 6657505[/snapback] Kanskje vi skal lage en artikkel "Nå er det helg Thommas!" som vi publiserer klokken 1700 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg ville foretrukket "Nå er det helg Neitakk". Men ellers hørtes det ut som en god idé. Lenke til kommentar
ingerjohannes Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 jeg synes vi godt kan publisere de tidligere, det funker sikkert fett før 1600 og. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hvorfor så sent? Spør du meg, og det gjør du jo på en måte, så burde denne artikkelen komme rundt 12. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg er helt ening med Marius over her, hvorfor så sent? om dere publiserer den på dagen har vi jo faktisk nytte av denne, da vi kan kjøpe filmen på vei hjem fra jobben eller skolen om en vil, så jeg mener dere burde publisere den før Lenke til kommentar
Maby Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har det egentlig noe å si om man flytter den noen timer frem, sånn egenlig? Det er jo et poeng at folk gjerne låner med seg filmer på hjemveien, som gjerne er i firetida! Lenke til kommentar
ingerjohannes Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) uansett det er jo det samme når det blir publisert egentlig. håper de som tar over gjør en god jobb! lykke til! Endret 1. september 2006 av ingerjohannes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg