phony Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) har ikke gjort noe med det da jeg ikke har noe skikkelig program... ny i gamet Endret 11. august 2006 av phony Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Bra plassering av personene i bildet. Når du har plassert de så langt bak og til høyre, mens man ser at veien går oppover mot venstre, ret mot, får du en fin effekt av at de er på tur. Men selve vinkelen på kameraet er litt "død". Du burde kanskje ha tatt det litt mer nedenifra slik at litt mer av bakgrunnen kom med. Har du noen fler bilder fra turen? Endret 11. august 2006 av DjN9o Lenke til kommentar
phony Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 ja men de er ikke så utrolig gode... jeg ser det med vinkelen, men det ville ikke vært mulig fordi det var stup der jeg måtte stått for å få en bedre vinkel... Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) -Sier bare en ting, fint bilde =) Elsker fjell ... Skal dra på en fjelltur i neste uke, men det er bare på andre siden av fjorden, men det er fjell anyway! Endret 11. august 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sånn fikset litt på det for deg Lenke til kommentar
picpac Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sånn fikset litt på det for deg 6659075[/snapback] Ikke vondt ment, men jeg sytes faktisk orginalen var vel så bra Kan ha noe med at det ble litt har komperimering på bildet etter red.? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja det kan hende, fikset bare på fargen og kontrastene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå