Gå til innhold

er Msi VGA-Card Radeon X1900XT 512MB PCI-E bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei power color X1900xt har litt lavere klokk ...

*Edit: Jo den har vist det, Men på en test (googla meg til den så er ikke sikker på hvilken side) så blei det:

1. Sapphire X1900XT

2. 7800GTX 512mb (Brand = Unknow)

3. Power Color X1900XT

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Jeg så på hjemme siden til power color og der stod det at frekvensen var den samme men i en test som jeg googlet meg til (googlet på bilder) stod det at av de tre kortene jeg nevnte så kom Sapphire på første med best ytelse så kom 7800gtx 512mb (tror det var pov) og deretter power color x1900xt i ytelse

Lenke til kommentar

Kommer ann på hva budsjettet ditt er.

ATI drar best på BF2 og Oblivion så et X1900XTX burde holde og hvis du orker og vente en måndes til så er X1950XTX/XT aktuelt og da har prisene på X1900XTX/XT gått betraklig ned :thumbup:

Rundt Oktober kommer kanskje G80 også som komer til å være 5-15 ganger bedre så kjøp det et nå du ellers kommer du til å vente til du dør med å kjøpe nytt da det statig kommer noe nyere noe, men G80 kommer til å være et STORT hopp og etterhvert R600 når det kommer i Desemer/Januar

*Edit: Det er 510kr forskjell mellom XT og XTX

Mener XT og XTX har samme GPU så da er det bare å justere litt på klokken på minne og GPU så er man i boks å man har spart 510,- ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...