Gå til innhold

Hvem er din favorittsuperhelt?

Anbefalte innlegg

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Spider-man.jpg

Spider-man.  :D

6655818[/snapback]

Enig der, har omtrent alle bladene som kom ut fra 1999 - 2003, pluss en mange gamle jeg har fått tak i, i bruktbutikker. :p Var superhelt-geek før.

På andreplass er Wolverine, har også alle bladene av han som har kommet ut i Norge i nesten perfekt tilstand.

Alle de gamle bladene er gjemt bort i et kott nå da, kansje jeg burde selge dem? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det blir litt feil her. Vanlige personer og skuespillere som har vært gode i filmer e.l. kan ikke defineres som superhelter bare fordi de har gjort noe bra eller er gode personer.

Superhelten er en rolle som er vanlig i mange tegneserier, spesielt amerikanske, og mange filmer (ofte basert på tegneseriene). Den typiske superhelten har i kontakt med ett eller annet stoff (ofte radioaktivt) mutert og dermed fått en form for superkrefter. Dette gjelder helter som Spiderman, Hulk og heltene i X-Men. Andre superhelter har medfødte krefter, ofte fordi de kommer fra en annen planet enn jorden. Et eksempel er Supermann. Noen få andre helter igjen har ikke superkrefter i det hele tatt, men beror seg derimot på kløkt og teknologi. Et eksempel på dette er Batman. Noen mener at den siste kategorien superhelter ikke kan regnes som superhelter, siden de ikke har superkrefter.

Lenke til kommentar

Nå bruker jeg mine egne supermoderatorkrefter til å slette ytterligere off topic innlegg. Hold dere på matta.

For ordens skyld så er min favoritt Spider-Man. Dessverre døde den ekte superhelten for et par år siden.

ChrisSingle150.jpg

Ellers er jeg også veldig glad i Supermann, Dardevil, Punisher og Fantomet. Og så må jeg ikke glemme min første helt noensinne, Optimus Prime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...