EVH Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvem er din favorittsuperhelt? Wikipedia: Superhelten er en rolle som er vanlig i mange tegneserier, spesielt amerikanske, og mange filmer (ofte basert på tegneseriene). Den typiske superhelten har i kontakt med ett eller annet stoff (ofte radioaktivt) mutert og dermed fått en form for superkrefter. Dette gjelder helter som Spiderman, Hulk og heltene i X-Men. Andre superhelter har medfødte krefter, ofte fordi de kommer fra en annen planet enn jorden. Et eksempel er Supermann. Noen få andre helter igjen har ikke superkrefter i det hele tatt, men beror seg derimot på kløkt og teknologi. Et eksempel på dette er Batman. Noen mener at den siste kategorien superhelter ikke kan regnes som superhelter, siden de ikke har superkrefter. Min favorittsuperhelt er: Neo - fra The Matrix. Banker supermann ned i støvla både når det gjelder stil og ferdigheter..! Kom igjen a folkens, sleng opp noen superhelter a! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 'Er nok Supermann! Ikke han vanlige, men han som blir spilt av Dean Cain i Lois og Clark serien Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Magnum P.I, på en måte. Om det teller Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Obi Wan må det vel være! ingen mann er tøffere enn han...(av de med superkrefter:P, uten superkrefter er det absolutt Rambo! ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Vic Mackey, uten tvil. Han er litt som Batman. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Min helt er Pytagoras Legger med et utdrag fra IRC som forklarer hvorfor: [15:20:28] <Pytagoras> 50 sit-ups, 8km terrengsykling og 50 sit-ups etterpå [15:20:39] <Plomma> Hvem da? Supermann? [15:20:49] <Pytagoras> moi! [15:20:51] <Pytagoras> [15:21:07] <Plomma> :o Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) 'Nuff said. Endret 11. august 2006 av Djevlen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Obi Wan må det vel være! ingen mann er tøffere enn han...(av de med superkrefter:P, uten superkrefter er det absolutt Rambo! ) 6654445[/snapback] dette som er den ekte Obi Wan Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har to favoritter. Dotten Supermoderator nr. 1. Superhelt-elsker nr. 1. Super-tråd-trådstarter nr. 1. Jack Bauer When Kim Bauer lost her virginity, Jack Bauer found it and put it back. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Batman! Fordi han er rik og mystisk! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Mange av de som er nevnt her, er ikke sånne som jeg tenker først på når ordet superhelt dukker opp. Av de typiske superheltene så er det nok Spider-Man som er min favoritt. Ellers så er jo Jack Bauer en helt. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Spiderman er nok min favoritt når det gjelder skillz.. eller.. han deler 1.plassen med Neo Syntes supermann har så variert styrke.. avogtil stopper han et fly lett som bare det, andre ganger sliter han med småting. Mest sexy'e superhelt er nok Jessica Alba i fantastic 4 Lenke til kommentar
edds Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) The Punisher er min favoritt. Dødsbra historie, konge tegneserie. Legger til bilde senere, ser ut som imageshack har problemer. Punisher.bmp Endret 11. august 2006 av edds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå