Micke Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hei! Jeg holder på med en installasjon av et Deployment system (PXE Server) og blir under installasjon spurt om å sette inn en systemformatert diskett med bl.a format.com, edit.com osv osv. Problemet mitt er som følger: På denne disketten skal også smartdrv.sys ligge - og da jeg hverken har MSDOS 5x-6x/95/98 CD liggende på jobb, eller klarer å google den kunne jeg kanskje fått den av en snill sjel på forumet? Edit: Har fått tak i en Win 98 cd, så det løste seg Endret 15. august 2006 av Micke Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ingen treff her som kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Har gått igjennom ca 10-15 sider av de søkeresultatene og fant 1 broken link til en pakke som skulle inneholde denne fila samt 1 paypal tjeneste som ikke virket helt god. Smartdrv.exe er en hel del enklere og få tak i, men den er dessverre helt ubrukelig for meg Edit: Mener å huske en søketjeneste som søkte på filer på diverse åpne ftp'er rundt om i verden, men klarer ikke å huske hvor jeg fant denne. Noen som har tips til lignende søketjenester? Endret 11. august 2006 av Micke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå