Gå til innhold

Elkjøp bærbar studentpakke - bra kjøp?

Anbefalte innlegg

driter i de som sitter bak meg, skal ha glossy skjerm.

maskinen skal ikke brukes til spilling. er jo derfor man har stasjonære pc'er :thumbup:

edit: men noen som har erfaring med packard bells bærbare?

6653941[/snapback]

Postet i feil tråd. Beklager..

Endret av Larrek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen PC'er, stasjonære eller bærbare kjøpt på elkjøp er et bra kjøp

6654065[/snapback]

*LOL* Nei, selvsagt ikke. For _alle_ vet jo at det er butikken som lager Pc'ene selv..

Finnes det noe mer usigelig trøttende enn notoriske Elkjøp og Expert-hatere?

Lenke til kommentar

er jo bare en bærbar pd - packard dell er ikke bra, men det er vel greit nok til pent bruk, jeg gikk for en whitebox og er fornøyd, dama har en acer og hun er fornøyd, er sikkert lett å finne noen med packard dell som er fornøyd, så alt er vel egentlig opp til den enkelte

Lenke til kommentar
Det ser ut som om det er en klar fordel med Core 2 Duo, synes jeg. Rart at du fikk et helt annet inntrykk av artikkelen.

I tillegg har man en 64-bits prosessor med Core 2 Duo, noe som gjoer den mer fremtidsrettet. Og til samme pris? Jeg hadde ventet litt.

6656536[/snapback]

enig i at 64bits er bedre og mer fremtidsrettet, men santa rosa blir nok en større oppdatering enn merom(virker det som for meg hvertfall)

Lenke til kommentar
Det ser ut som om det er en klar fordel med Core 2 Duo, synes jeg. Rart at du fikk et helt annet inntrykk av artikkelen.

I tillegg har man en 64-bits prosessor med Core 2 Duo, noe som gjoer den mer fremtidsrettet. Og til samme pris? Jeg hadde ventet litt.

6656536[/snapback]

enig i at 64bits er bedre og mer fremtidsrettet, men santa rosa blir nok en større oppdatering enn merom(virker det som for meg hvertfall)

6657237[/snapback]

Nå vil Windows Vista komme i 32bits versjon da. Helt ærlig tror jeg det vil ta lenge før "folket" er over på 64 bits OS, rett og slett fordi bortsett fra at 64 bits CPUer er nyere og raskere, så er det ingen fordeler med 64bit som vil merkes av den jevne bruker enda(hvertfall). Dessuten skifter folk som kjøper ferdigmaskiner OS fint sjelden. Problemet kan dog være at spill og enkelte programmer etterhvert ikke kommer til 32bits versjonen av Vista, men det tror jeg er såpass langt frem i tid at det ikke blir aktuelt på de maskinene som selges i dag uansett.

Lenke til kommentar
er jo bare en bærbar pd - packard dell er ikke bra, men det er vel greit nok til pent bruk, jeg gikk for en whitebox og er fornøyd, dama har en acer og hun er fornøyd, er sikkert lett å finne noen med packard dell som er fornøyd, så alt er vel egentlig opp til den enkelte

6657108[/snapback]

Hvis du er fornøyd med en whitebox så sier vel det alt - whitebox er den pc'en på markedet som ALLE klager på.

Du kjøpte vel whitebox pga. det gode ryktet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...