EinarEriksen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 En elektronisk fluesmekker som fører strøm igjennom insektet når du slår det. Hvordan har vi klart oss uten? Les mer Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Nei, jeg har bedre ting å bruke pengene på. En vanlig fluesmekke får holde.. om jeg ikke tyr til ukas ukeblad. Mye merkelig som blir laget, gitt! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Da søstra mi bodde i India kjøpte ho seg en sånn ^^, Den var litt annerledes da, med strømførende pinner bare på tvers. Er faktisk ganske festlig. Du ser en stor, feit flue, finner frem strøm-fluesmekkeren. Hvis det er stort dyr ligger det å brenner litt, mens ved små dyr kommer det bare en blå gnist. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Gammelt nytt....brukte en slik i hele fjor sommer.... Og den fungerer meget bra faktisk....vi klarte oss ikke uten... Lenke til kommentar
jealei Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 hva er det som er så unyttig med den? har en sånn selv, bruker den mot myggen når jeg er på fisketur o.l Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har også en, kosta meg 99 for to uker siden på Rimi. Funker kjempe! Iallefall IKKE unyttig! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Serr? Insektene forsvinner helt (brenner opp) når du slår dem?? Genialt.. hmm... 100 kr... Trenger du i det hele tatt å slå dem da? Det er vel nok å bare være borti Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Med søstra sin så trengte du kun å berøre dem, og da tror jeg de døde ved første lille sjokk. Etter det lå de store å brant litt, mens de små bare.. forsvant Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dette er nyttig, tror dere har dritti litt på draget nå, eller så har dere ikke beveg dere ut av byen og ut på landet noen gang... Kjøpte en sånn i fjorsommer, absolutt raskeste måten og renske hytta for flyvende faenskap før man legger seg... Lukter litt brendt men... Det er bare en morro duppeditt, morro og klaske andre over hånden med den også, gjør ganske vondt faktisk... Lenke til kommentar
glosi Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er også uenig med artikkelen, denne er overhodet ikke unyttig, bruker den ofte før jeg skal legge meg for å drepe alt som har kommet inn i leiligheten mens jeg har lufta hele kvelden. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har også en, kosta meg 99 for to uker siden på Rimi.Funker kjempe! Iallefall IKKE unyttig! 6657516[/snapback] Hvilken Rimi var dette, vet du om de har den i alle rimi butikker. Trenger en slik for å knerte vepsen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Er faktisk ganske festlig. Du ser en stor, feit flue, finner frem strøm-fluesmekkeren. Hvis det er stort dyr ligger det å brenner litt, mens ved små dyr kommer det bare en blå gnist. 6653905[/snapback] Da kan det jo bli ganske morsomt da Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg jobber en plass med masse vinduer og der funker det bra med den elektriske fluesmekkeren. Hadde vi brukt vanlig hadde det vært fullt av dritt på vinduene. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i en slik?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg