Frijazz Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg får no feilmeldingen "R6025 - pure virtual function call" når jeg prøver å starte msn. Jeg har reinstallert msn og også prøvd Windows live messenger, men stadig vekk kommer denne feilmeldingen. Hvordan skal jeg løse dette? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Etter å ha søkt litt på google for deg, så fant jeg frem til at en person med samme problem kjørte "Spybot Search & Destroy", fant følgende, og slettet: Windows Security Center. FirewallDisableNotify og Windows Security Center. AntivirusDisableNotify Prøv dette:) Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg gjorde et forsøk, men ingen resultater. Jeg fjernet de verdiene manuelt fra registeret men fortsatt den samme feilmeldingen. Jeg har prøvd å søke etter løsninger, men jeg har ikke funnet noe som har hjulpet enda. Irriterende. Noen som har flere forslag? Endret 11. august 2006 av Frijazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå