ikkeeksisterendebruker Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette startet vel for ca. 1-2 uker siden og jeg aner ikke hva det kommer av. I spill klarer jeg ikke gå skrått noe som er et lite problem hvis jeg skal hoppe til ting osv.. Holder jeg f.eks W og D inne så går det bare rett fram istedet og jeg har prøvd med andre taster. Drivere eksisterer heller ikke til tastaturet. Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Vet at noen vet svaret Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Er det trådløst tastatur? Prøv reconnect til senderen eller å bytte batteriet. Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Nei det er ikke trådløst. Det er et Logitech Ultra X keyboard Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei! Det er verdt et forsøk med nye drivere til hovedkortet(brikkesettet), men jeg kan ikke love at det hjelper. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå