turb0man Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har problemer med MANGE nettsider der jeg ikke får logget meg på Nytter ikke at jeg setter den til å identifisere seg som IE eller tillater alt av cookies Noen som vet hva som er problemet? Kommer meg heller ikke inn på f.eks www.hotmail.com Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har aldri hatt noen problemer med pålogging med noen versjon av Opera. Kjører for tiden v 9.01. Sjekket akkurat på en Hotmailkonto nå, og det gikk helt fint det... Lenke til kommentar
wiley Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Det kan kankskje være noen sikkerhetsinnstillinger som settes globalt i operativsystemet? Fungerer de samme sidene i andre nettlesere? Edit: Dette er det første som kommer opp om man googler "opera hotmail". Endret 11. august 2006 av wiley Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Det kan kankskje være noen sikkerhetsinnstillinger som settes globalt i operativsystemet? Fungerer de samme sidene i andre nettlesere? Edit: Dette er det første som kommer opp om man googler "opera hotmail". 6656423[/snapback] Alt funker i IE, men Opera er helt tullete Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 brannmur eller noe sånt som blokkerer trafikk? eller kanskje maskina er infisert av virus/orm annet junk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg sliter med hotmail.com Første gang jeg prøver å logge inn får jeg opp melding om at passord\mail er feil, men så prøver jeg enda en gang og da kommer jeg inn... Dette skjer HVER gang. Første gang funker ikke, mens andre gang funker Jeg har opera 9.25 Det går greit med IE Opplever ikke problemer på andre sider... Endret 30. januar 2008 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå