Gå til innhold

Hvorfor hater vi motstanderen?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Jeg hater Chelsea på grunn av økonomisk doping.

Jeg hater Liverpool på grunn av at det er det som må gjøres av en Man Utd supporter.

Jeg hater Arsenal på grunn av Thierry Henry, og fordi jeg er Man Utd supporter.

 

 

HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER

 

6655648[/snapback]

Godt argument på Liverpool der :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater Chelsea på grunn av økonomisk doping.

Jeg hater Liverpool på grunn av at det er det som må gjøres av en Man Utd supporter.

Jeg hater Arsenal på grunn av Thierry Henry, og fordi jeg er Man Utd supporter.

 

 

HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER

 

6655648[/snapback]

Godt argument på Liverpool der :p

6657510[/snapback]

 

Ja. Liverpool er dårlige. Men det har noe med at jeg er Man Utd supporter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja. Liverpool er dårlige. Men det har noe med at jeg er Man Utd supporter...

6657823[/snapback]

 

Ikke si at Liverpool er dårlige pga du er Man. Utd. supporter. Det bare viser at du mangler evne til å skille følelser fra fakta. Jeg hater United av hele mitt hjerte, men jeg vedgår at det er et klasselag og har ingenting i mot mange av supporterne (det vil si de som ikke sier det du gjør).

Lenke til kommentar
Jeg hater Chelsea på grunn av økonomisk doping.

Jeg hater Liverpool på grunn av at det er det som må gjøres av en Man Utd supporter.

Jeg hater Arsenal på grunn av Thierry Henry, og fordi jeg er Man Utd supporter.

 

 

HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER HATER  HATER HATER

 

6655648[/snapback]

Godt argument på Liverpool der :p

6657510[/snapback]

6657823[/snapback]

 

Ja. Jeg synes Liverpool er dårlige, ikke som et spillende lag, men følelsene mine overfor laget sier at de suger. Men det har noe med at jeg er Man Utd supporter...

 

Liverpool er gode, men laget i sin helhet, med manager, supportere og alt det der, er et hatobjekt uten like.

 

Reformulert. Jeg kom bort i svar istedenfor rediger...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men nå er din pappa sikkert en del eldre en min..

6655060[/snapback]

 

Faren min er født på 60-tallet, er din født på 80-tallet kanskje?

6657269[/snapback]

 

Jepp :)

6657931[/snapback]

 

Det vil si at din far er på min alder +- et par år?

Lenke til kommentar
Ja. Liverpool er dårlige. Men det har noe med at jeg er Man Utd supporter...

6657823[/snapback]

 

Ikke si at Liverpool er dårlige pga du er Man. Utd. supporter. Det bare viser at du mangler evne til å skille følelser fra fakta. Jeg hater United av hele mitt hjerte, men jeg vedgår at det er et klasselag og har ingenting i mot mange av supporterne (det vil si de som ikke sier det du gjør).

6657835[/snapback]

jo, jeg hater man U fordi di jeg er lfc supporter, men jeg hater dem ikke såå mye som chelsea

Lenke til kommentar

Egentlig blir det litt teit at vi nordmenn "hater" andre Engelske lag. Se på engelskmenn da, der borte grisebanker de værandre nesten uten grunn, den eneste grunnen er at han andre holder med annet lag..

 

Men at jeg og andre Man u fans misliker veldig sterkt lag som Liverpool, Chelski (Chelsea) og Arsenal er jo sånn det er og sånn burde være.. Sånn er det med andre lag oxo.

Lenke til kommentar
Jeg HATER Chelsea pga de er kjøpt opp av millionær og uten ham ville de ikke vært noe.

 

Har ikke noe imot andre lag, men Chelsea ligger høyt på hat-listen min.

6665093[/snapback]

 

Her har jeg kommet fram til at vi ikke hater Chelsea, men vi hater Roman Abramovitsj.

6665519[/snapback]

stemmer

Lenke til kommentar
Jeg er knall-hard Roma fan, og som følge av det misliker jeg alle Laziale.  Men når Lazio nesten ble nedrykket til serie-b så ble det faktisk ganske stille på alle Roma forumene.  Ingen ville miste derbyet?  Så det blir ikke like mange morsomme kamper uten Derby og lag du hater

6668704[/snapback]

 

Det er korrekt.

 

Det er jo derbyene som gjør at du hater laget.

 

Ingen Man Utd fans hadde hata Liverpool om Liverpool var et lag som sleit i bunnen av Conference League og vice versa.

 

Og ja, milliardærer som kjøper klubber ødelegger fotballen, men det gjør også primadonnaspillere. Beckham- bare tull, fyren er god på dødball og innlegg og det er det. Lønna hans er på 1,4 mill. pr. uke.

 

Jeg hater penger (masse av det) når det skal blandes med sporten man elsker.

Lenke til kommentar
Hater er et meget sterkt ord.

 

Jeg missliker Fulham, da de er nærmeste nabo.

Jeg missliker Arsenal da de er nærmeste nabo som gir motstand.

Jeg missliker Man Utd for deres supportere, og deres klysete manager.

Jeg missliker Liverpool for deres arrogante holdning, og for deres arrogante supportere

6656333[/snapback]

 

WHohahH :!:

 

Her heier du på Chelsea og hater Man Utd pga. deres klysete trener.

 

:w00t:

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...