Gå til innhold

Windows vista kan dukke opp i oktober :)

Anbefalte innlegg

satt og leste at windows vista kan dukke opp i oktober'

Digi skriver om dette.

Microsoft og PC-leverandørene har inngått en avtale om å levere oppgraderingskuponger som gir rett til å kjøre Windows Vista på maskiner som kjøpes med Windows Xp fra og med fjerde kvartal i år.

Avtalen skal ha blitt inngått i juli, men programvaregiganten skal ha holdt igjen informasjonen for ikke å ramme PC-salget i årets tredje kvartal.

Noen sniker er de også!

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, de mener vel helst at PC-er kjøpt fra og med fjerde kvartal bundlet med Windows XP får rett til å oppgradere til- og kjøre Vista lovlig når Vista lanseres.

Det er i alle fall slik jeg leser sitatet ditt. ;)

6653375[/snapback]

Ta deg tid til å følge linken og lese :)

Lenke til kommentar
Vel, de mener vel helst at PC-er kjøpt fra og med fjerde kvartal bundlet med Windows XP får rett til å oppgradere til- og kjøre Vista lovlig når Vista lanseres.

Det er i alle fall slik jeg leser sitatet ditt. ;)

6653375[/snapback]

Ta deg tid til å følge linken og lese :)

6653423[/snapback]

Når jeg leser artikkelen oppfatter jeg det på samme måte som johnj, menlig at de som kjøper XP maskin i fjerde kvartal vil få gratis oppgradering til Vista når Vista kommer en gang på nyåret.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
bruker for de meste unix/linux men har også Windows maskiner å jeg kommer til å kjøre win2000 å winXPpro mange år fremover ...

6653380[/snapback]

Hvorfor skal det absolutt være en eller annen fjomp som kommer med slike utsagn i hver eneste tråd som omhandler Vista? Det er greit nok med slike utsagn i tråder ala "Hva synes du om Vista" o.l., men i en tråd som omhandler hvorvidt Vista kan dukke opp i Oktober eller ei? Jeg ser ikke helt relevansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...