VikinGz Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) satt og leste at windows vista kan dukke opp i oktober' Digi skriver om dette. Microsoft og PC-leverandørene har inngått en avtale om å levere oppgraderingskuponger som gir rett til å kjøre Windows Vista på maskiner som kjøpes med Windows Xp fra og med fjerde kvartal i år. Avtalen skal ha blitt inngått i juli, men programvaregiganten skal ha holdt igjen informasjonen for ikke å ramme PC-salget i årets tredje kvartal. Noen sniker er de også! Endret 11. august 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 sikkert bare sprøyt ... har blitt utsatt så mange ganger at jeg tviler på at den kommer nå å ... Ogger Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Vel, de mener vel helst at PC-er kjøpt fra og med fjerde kvartal bundlet med Windows XP får rett til å oppgradere til- og kjøre Vista lovlig når Vista lanseres. Det er i alle fall slik jeg leser sitatet ditt. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 bruker for de meste unix/linux men har også Windows maskiner å jeg kommer til å kjøre win2000 å winXPpro mange år fremover ... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Vel, de mener vel helst at PC-er kjøpt fra og med fjerde kvartal bundlet med Windows XP får rett til å oppgradere til- og kjøre Vista lovlig når Vista lanseres. Det er i alle fall slik jeg leser sitatet ditt. 6653375[/snapback] Ta deg tid til å følge linken og lese Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 hold dere til XP en stund til dere Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Vista kommer ikke før 1 kvartal 2007. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Vel, de mener vel helst at PC-er kjøpt fra og med fjerde kvartal bundlet med Windows XP får rett til å oppgradere til- og kjøre Vista lovlig når Vista lanseres. Det er i alle fall slik jeg leser sitatet ditt. 6653375[/snapback] Ta deg tid til å følge linken og lese 6653423[/snapback] Når jeg leser artikkelen oppfatter jeg det på samme måte som johnj, menlig at de som kjøper XP maskin i fjerde kvartal vil få gratis oppgradering til Vista når Vista kommer en gang på nyåret. Endret 11. august 2006 av Mythos Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 bruker for de meste unix/linux men har også Windows maskiner å jeg kommer til å kjøre win2000 å winXPpro mange år fremover ... 6653380[/snapback] Hvorfor skal det absolutt være en eller annen fjomp som kommer med slike utsagn i hver eneste tråd som omhandler Vista? Det er greit nok med slike utsagn i tråder ala "Hva synes du om Vista" o.l., men i en tråd som omhandler hvorvidt Vista kan dukke opp i Oktober eller ei? Jeg ser ikke helt relevansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå