heggi Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei der! Etter og ha instalert ny disk og os (xp) har jeg problemer med og slette det meste av filformat.. Har vært inne inne i regedit og slettet den filen for og slette uferdige nedlastede filer.,men dette berørte ikke problemet mitt.. Noen som har vært borte i lingnende? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Fyr opp Nero og slett filene derfra. Håper det hjalp og lykke til :smile: Lenke til kommentar
heggi Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Takk skal du ha;) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg har et lignende problem med XP. Nylig tok jeg image av disken min med Powerquest Drive Image 5. Etterpå ville jeg flytte image-filen over til en annen disk, men den nekter å la seg flytte. Filen lar seg ikke lese, flytte , rename eller noe annet. Jeg er administrator på denne maskinen. Noen som har et godt tips eller to? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå