Gå til innhold

Er Nintendo sjefen?


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo er så langt ifra min sjef at jeg ville heller spilt Ludo hver dag enn å kjøpe dritten de serverer for blodpriser.

 

Og med tanke på hvordan flat tv`er er på innmarsj så frister ikke akkurat Wii noe særlig. Vil være ganske irritreende å ikke fått utnyttet den nye TV`en til 10.000+ vil nå jeg si.

 

Pluss at ikke et eneste Nintendo spill har noengang fanget min interesse.

 

Vel, det siste stemmer ikke helt. Husker jeg likte Donkey Kong på sånn to skjerms game and watch fra tidlig 80 tall. Noe de i typisk Nintendo still nå resirkulerer med DS forsåvidt.

 

Men da var det jo ikke så mye annet å spille på, pluss at jeg var 5-6 år og dum i hodet.

Endret av Kovalev
Lenke til kommentar
Men da var det jo ikke så mye annet å spille på, pluss at jeg var 5-6 år og dum i hodet.

6657290[/snapback]

 

Si det til 21 millioner som har kjøpt DS og storkoser seg.

Nå kan ikke alle like det samme, men tåplige argumenter du kommer med der

6657332[/snapback]

 

Du er litt av fanboy. Sleng inn ordet spilleglede et par ganger til nå så. Ser ut som du glemte det i denne posten.

Lenke til kommentar
Og med tanke på hvordan flat tv`er er på innmarsj så frister ikke akkurat Wii noe særlig. Vil være ganske irritreende å ikke fått utnyttet den nye TV`en til 10.000+ vil nå jeg si.

6657290[/snapback]

 

Man kjøper vel ikke akkurat en flat-tv med HD-TV støtte kun for å spille spill?

Er ikke en drøss av TV-kanaler som har det enda heller.

Og hvem vet når det faktisk kommer iforhold til det de sier.

Lenke til kommentar
Men da var det jo ikke så mye annet å spille på, pluss at jeg var 5-6 år og dum i hodet.

6657290[/snapback]

 

Si det til 21 millioner som har kjøpt DS og storkoser seg.

Nå kan ikke alle like det samme, men tåplige argumenter du kommer med der

6657332[/snapback]

 

Du er litt av fanboy. Sleng inn ordet spilleglede et par ganger til nå så. Ser ut som du glemte det i denne posten.

6657349[/snapback]

 

Kall meg hva du vil, men du kommer bare med idioti

Lenke til kommentar
Og med tanke på hvordan flat tv`er er på innmarsj så frister ikke akkurat Wii noe særlig. Vil være ganske irritreende å ikke fått utnyttet den nye TV`en til 10.000+ vil nå jeg si.

6657290[/snapback]

 

Man kjøper vel ikke akkurat en flat-tv med HD-TV støtte kun for å spille spill?

Er ikke en drøss av TV-kanaler som har det enda heller.

Og hvem vet når det faktisk kommer iforhold til det de sier.

6657385[/snapback]

 

Nei, ikke kun kanskje, men man vil vel gjerne spille spill i HD oppløsning hvis man har en HDTV ? På Wii kan man ikke det.

Lenke til kommentar
Men da var det jo ikke så mye annet å spille på, pluss at jeg var 5-6 år og dum i hodet.

6657290[/snapback]

 

Si det til 21 millioner som har kjøpt DS og storkoser seg.

Nå kan ikke alle like det samme, men tåplige argumenter du kommer med der

6657332[/snapback]

 

Du er litt av fanboy. Sleng inn ordet spilleglede et par ganger til nå så. Ser ut som du glemte det i denne posten.

6657349[/snapback]

 

Kall meg hva du vil, men du kommer bare med idioti

6657449[/snapback]

 

Ja, når man ser på din slående argumentasjon og upartiske preferanser så kan jeg forstå hvordan det ser ut som idioti for deg.

Lenke til kommentar
DS´en kan vise litt kraftigere grafikk enn N64, men uten tekstur-filtrering. Metroid og Starfox viser dette utmerket.

 

Og Gameboykamera var tragisk.

6656387[/snapback]

 

Hvis kraftig grafikk kun er polygoner, kan den selvfølgelig det. Men hvis man ser helheten i grafikk-begrepet, kan den ikke det.

 

I Mario 64 på DS, er poly counten på figurene økt litt, til gjengjeld er det ikke anti-aliasing, teksturfiltrering, 16,77 millioner farger, og like avanserte lysforhold.

Lenke til kommentar
Men da var det jo ikke så mye annet å spille på, pluss at jeg var 5-6 år og dum i hodet.

6657290[/snapback]

 

Si det til 21 millioner som har kjøpt DS og storkoser seg.

Nå kan ikke alle like det samme, men tåplige argumenter du kommer med der

6657332[/snapback]

 

Må ærlig talt si at det er noe i det Kovalev skriver, selv om jeg ikke er enig i alt. Hvorfor er dine argumenter bedre enn hans?

Lenke til kommentar
pluss at jeg var 5-6 år og dum i hodet.

6657290[/snapback]

 

Du meinar kanskje, er? :tease:

 

Neida :p, men blodpriser? wtf?

 

Viss du ikkje har likt et einaste nintendoprodusert spel så må du ha et direkte merkelig syn på kva som er underholdande og ikkje, sjølv om det er tydelig at du berre ikkje likar nintendo og dermed automatisk hata alt som har med dei og gjere osv.

 

Og PC håpløst? Jeez..

Lenke til kommentar
pluss at jeg var 5-6 år og dum i hodet.

6657290[/snapback]

 

Du meinar kanskje, er? :tease:

 

Neida :p, men blodpriser? wtf?

 

Viss du ikkje har likt et einaste nintendoprodusert spel så må du ha et direkte merkelig syn på kva som er underholdande og ikkje, sjølv om det er tydelig at du berre ikkje likar nintendo og dermed automatisk hata alt som har med dei og gjere osv.

 

Og PC håpløst? Jeez..

6657679[/snapback]

 

Pokémon Stadium hadde en startpris på 798 kr ...

Lenke til kommentar
Ps3 får en startpris på 599 $ ...

6657736[/snapback]

 

PS3 har også rå (og dyr) kraft, slik som 360. Prisen hadde vært en helt annen hvis ikke PS3 hadde hatt Blu-ray. 798 kr er uansett en syk pris for et spill uansett hva PS3 kommer til å koste.

 

Edit: Tviler sterkt på at en transfer-pak (eller hva det het), som fulgte med spillet, var verdt mer enn 50 kr. ;)

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...