Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg holder på å utvikle et lite album - bygget opp i css. Dette albumet blir ikke inkludert i siden (wrapper), grunnet at jeg bruker float. Men jeg er også nødt til å bruke float, siden det er eneste mulighet til at bildene stilles opp forsiden av hverandre, i stedet for under hverandre, tror jeg? Så mitt spørsmål er: er det en kommando jeg har glemt som gjør slik at bildene stiller seg forsiden av hverandre, samtidig som det blir inkludert i siden? Edit: Det beste ville jo vært en måte å unkludere albumet med bruk av kommandoen, float. Men nå jeg jeg ikke om dette er mulig? Endret 11. august 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Da greide jeg faktisk å løse problemet selv. Såå, stolt Jeg lagde en footer, under albumet. If you do not want the next element to wrap around the floating objects, you can apply the clear property. clear: left will clear left floated elements, clear: right will clear right floated elements and clear: both will clear both left and right floated elements. So if, for example, you wanted a footer to your page, you could add a chunk of HTML with the id 'footer' and then add the following CSS: Vips, så var albumet inkludert i designet. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg anbefaler deg å lese http://www.complexspiral.com/publications/containing-floats/, for å mestre floats bedre. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Takker for tipset Endret 11. august 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå