oyvindb Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei, Jeg har et problem på en telefon av typen Siemens V3 Razr Pink. Den siste tiden er det endel meldinger som er sendt til denne telefon som jeg ikke har kunne motta. Jeg fant etter hvert ut at dette kun gjaldt meldinger som var over lengden på 1 sms, slik at den ble sendt som en "dobbeltmelding". Telefonen jeg prøver å sende fra er en Nokia 7370 med Telenor bedrift abbonement, og telefonen som ikke klarer og motta er som sagt en Siemens V3 Razr Pink med Chess kontant. Det som er rart er at dette fungerte med nøyaktig de samme telefonene for en tid tilbake, men nå kommer ikke meldingen frem i det hele tatt. Jeg har også prøvd og tilbakestille alle innstillingene på Siemens telefonen. Er det noen der ute som har peiling på hva dette kan komme av, da det er ganske irriterende at meldinger blir borte i løse luften. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mobiltoppen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Visste ikke at Siemens hadde en mobiltelefon som het Razr V3 ? Er ikke det Motorola? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Visste ikke at Siemens hadde en mobiltelefon som het Razr V3 ? Er ikke det Motorola? 6653574[/snapback] Jo, det har du helt rett i, det er Motorola som har Razr V3 Pink. Ikke Siemens. Men til trådtstarter: Har du snakket om Chess om problemet? Lenke til kommentar
oyvindb Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Visste ikke at Siemens hadde en mobiltelefon som het Razr V3 ? Er ikke det Motorola? 6653574[/snapback] Jo, det har du helt rett i, det er Motorola som har Razr V3 Pink. Ikke Siemens. Men til trådtstarter: Har du snakket om Chess om problemet? 6653725[/snapback] Telefonen tilhører kjæresten min, men det er selvfølglig korrekt at det er en Motorola telefon. Beklager dette. Jeg har ikke snakket med Chess om dette enda. Tror du problemet ligger hos de, og ikke på telefoninstillingene? Hvis alle medlinger som er dobble ikke kommer frem til Chess telefoner burde de vel ha opplyst om dette, da det er en ganske grov feil? Men jeg skal høre med de iallefall. Takk for tipset Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er også mulig at det er noe galt med telefoninnstillingene. Jeg har hatt samme problemet før. Vet ikke hvordan man fikser det på Razr V3, men du kan jo se under innstillinger på telefonen? Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Innstillinger på meldinger, og sette maks på alt? og leite der tror jeg kan hjelpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå