Scix Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei og god morgen! Etter å ha brukt Ubuntu siden Dapper Drake, har jeg kommet frem til at det kanskje er på tide å skaffe seg noe antivirus. Etter en kjapp tur på Google fant jeg disse tre alternativene: Panda Antivirus for Linux F-Prot Antivirus for Linux Central Command De to siste har jeg aldri hørt om, men Panda er jo ganskje kjent. Central Command ser direkte useriøst ut, men det er kanskje bare meg... Noen som kan gi noen anbefallinger? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Har ingen erfaring med pingvinvare, men F-Prot er også anerkjent. Du har rett i at central command høres "spennende" ut AVG finnes også for Linux, og det er gratis: review: http://www.pcw.co.uk/personal-computer-wor.../avg-free-linux Kaspersky er et velrenomert alternativ. Bernt K Endret 11. august 2006 av berxter Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 her har du noen Anti-virus programmer til linux . men hva er vitsen med de ,får ikke virus med unix/linux systemer omtrent . Ogger Lenke til kommentar
Scix Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Nei, det er sant, men jeg sitter ganske mye på et windows nettverk og der er det ikke lov å være uten antivirus. (skole nettverk). edit: leif Endret 11. august 2006 av Scix Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Nei, det er sant, men jeg sitter ganske mye på et windows nettverk og der er det ikke lov å være uten antivirus. (skole nettverk). edit: leif 6653301[/snapback] HAHA! Si at linux er antivirus... Forsåvidt så passer nok denne bedre i Gnu/Linux forumet. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 passer jo her å , har jo trosalt med sikkerhet å gjøre . Lenke til kommentar
Scix Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Tro meg, jeg var usikker på hvor jeg skulle poste. Endte opp med at jeg installerte Aegis. Noe som følger med ubuntu. Gudene vet om det stopper noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå