tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Har tenkt tanken skjønner du ^^ Men det er lite familievennlig vis du forstår Edit: Hvem tilby Ip-telefon uten minstefakturering og 0kr i månedsavgift? Endret 11. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Hørtes veldig smart ut.. Hvordan er kvaliteten på det da?? Må pcen stå og gå da? Eller går det via modemet? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hørtes veldig smart ut..Hvordan er kvaliteten på det da?? Må pcen stå og gå da? Eller går det via modemet? 6656822[/snapback] Pcen må stå å gå... Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Har tenkt tanken skjønner du ^^ Men det er lite familievennlig vis du forstår Edit: Hvem tilby Ip-telefon uten minstefakturering og 0kr i månedsavgift? 6656819[/snapback] Sant det.. men 20 kr mnd da.. Billig.. men blir det noe justeringer så blir det vel bredbåndstelefoni greiene.. Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har tenkt tanken skjønner du ^^ Men det er lite familievennlig vis du forstår Edit: Hvem tilby Ip-telefon uten minstefakturering og 0kr i månedsavgift? 6656819[/snapback] www.televoip.no gjør det bruk voipdiscount.com når du skal ringe ut.. Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hørtes veldig smart ut..Hvordan er kvaliteten på det da?? Må pcen stå og gå da? Eller går det via modemet? 6656822[/snapback] Pcen må stå å gå... 6656829[/snapback] NEI den må selfølgelig ikke stå på?? har du en sip-telefon med plass til to sip-konfigurasjoner så konfigurerer man utgående til voipdiscount og innkommende anrop til televoip! Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hørtes veldig smart ut..Hvordan er kvaliteten på det da?? Må pcen stå og gå da? Eller går det via modemet? 6656822[/snapback] ingen forskjell på voipdiscount og televoip i talekvalitet! begge er krystall-klar.. pc`n trenger ikke stå på hvis du som sagt har en sip-telefon med plass for 2 sip-adresser.. har du ikke det så må du bruke pc`n når du ringer ut! Endret 11. august 2006 av xcyber Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Okay.. Smarte greier.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Sånn som jeg ser det, så skal jo dette fungere bra mellom sector og bredbåndstelefonien pga denne basen som varer i 2 døgn.. Eller tar jeg feil? 6656443[/snapback] Det hjelper ikke at alarmboksen har batteri hvis du mister strømmen på ADSL modem/router og telefonadapter. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) oiii :-O Dette kan bli virkelig billig! Kunne du linket til en god SIP telefon med 2 SIP adresser Edit: Tror du det her funker bra? Går det ant og programere slik at den ene poren blir brukt slik utgående: voipdiscount inngående: Voipdiscount og Ip-tlf ?? 6 CT € er det det samme som 0,06€? Endret 11. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) oiii :-O Dette kan bli virkelig billig! Kunne du linket til en god SIP telefon med 2 SIP adresser Edit: Tror du det her funker bra? Går det ant og programere slik at den ene poren blir brukt slik utgående: voipdiscount inngående: Voipdiscount og Ip-tlf ?? 6 CT € er det det samme som 0,06€? 6656909[/snapback] det er så mange å velge imellom.. har ikke gått til anskaffelse av ett selv enda men søk på multi sip-accounts i google og let der har du analoge telefoner fra før så funker jo grandstream sin bra! 2 forskjellige sip-acounts kan konfigureres der.. http://www.grandstream.com/y-ht496.htm angående eurocent.. så har du nok rett ringer bare gratis gratis-landene så jeg har ikke sjekka.. Endret 11. august 2006 av xcyber Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Men det koster jo å ringe mobil Endret 11. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Men det koster jo å ringe mobil 6657307[/snapback] jo.. men de 10 euroene man betaler for 120 dager kan man jo bruke til mobil hvis man vil bare ikke bruk opp hele beløpet før de 120 dagene har gått... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Til trådstarter: Jeg anbefaler deg å bestille hos Telio. Telio er mye mer stabilt enn Telenor! Har nesten aldri vært nede. 0,89 pr min til mobil uansett hvilken operatør du ringer.. Sjekk www.telio.no Endret 11. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Til trådstarter: Jeg anbefaler deg å bestille hos Telio. Telio er mye mer stabilt enn Telenor! Har nesten aldri vært nede. 0,89 pr min til mobil uansett hvilken operatør du ringer.. Sjekk www.telio.no 6657577[/snapback] Okey, skal skjekke ut telio, har hørt telio er bare dritt.. kanskje ikke sant?? Telenor har ikke vært nede her på leeenge, holdt seg ekstremt stabilt etter at dem bygde ut linja bedere her jeg bor.. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Telio er nok ikke bare dritt. Telio har flest IP-telefoni-kunder i Norge. Telenor's IP-server har vært nede jo, ikke så lenge siden faktisk. Da var alle Telenors bredbåndstelefoni-kunder rammet i over 1 døgn. http://www.online.no/kundeservice/driftsme...-07-26_BBT.html Endret 12. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Telio tror jeg er det beste du får, når det gjelder det tekniske Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Telio hadde så vidt eg såg ikkje eit alternativ der du ringer gratis til mobil, men IPLink sitt Alternativ 2 har dette. 0 kroner for alle innanlandssamtalar, trur heller ikkje det var startavgift. Einaste som koster er til utlandet, noko som ikkje er å snakke om uansett. Månadspris på 299,- kroner. Men eg må vel uansett få tak i faktura og rekne litt på det. Finnes det ei side som rangerer leverandørane? Eventuelt eit emne på forumet? Er greit å få forskjellige erfaringar før ein bestiller. Endret 12. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Jeg ville ha styrt unna IPLink om jeg var dere. Dette firmaet virker greit ut, men sjansen får å gå konkurs som mange andre som tilbyr IP-telefoni på denne måten er relativt stor. Heller tror jeg ikke at stabiliteten for produktet er noe bra, men det er selvfølgelig lov til å teste dette ut! OneCall tilbyr et likt produkt, som heter OneCall Free. Jeg har hørt at stabiliteten dems ikke er så god, dessverre. Men jeg tror dessverre dette firmaet ikke blir noen suksess. Om du vil ha det beste av det beste, velg Telio eller en annen stor aktør. Abbonementprisen (159,- pr mnd) er selvfølgelig ikke noe å skryte av, men på det tekniske er Telio det beste. Har vært Teliokunde siden april 2005, og har ingenting å utsette på Telio. Ønsker IPLink selvfølgelig lykke til i denne bransjen, og håper dere blir like bra som Telio! Endret 12. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 telio, telenor, tele2 etc.. drittfirmaer som suger penger ut av dere!! televoip er GRATIS! og stabilt til tusen! har ikke falt ut en eneste gang det siste året.. og mens de andre adapterene som følger med hos de andre leverandørene trenger en re-boot i ny og ne så autoconnecter grandstream seg på nytt HVIS adsl-linjen skulle falle ut en gang slutt med måntlige betalinger til griske tele-operatører her hos meg iallefall 20 kroner i måneden og du kan ringe til hele værden 5 timer i uken... da blir man svett i øret skal jeg love deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå