tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) GSM-sender Løsning der det ikke finnes fasttelefon i boligen. Alarmen sender til alarmstasjonen via GSM-nettet via eget GSM-abonnement. Prisen under er gjeldene hvis produktet bestilles ved hovedinstallasjonen av alarmanlegget, ved etterbestilling kommer 1 servicetime i tillegg. Kr. 990,- pr. stk. Pr. mnd: 30,- pr.stk link Edit: Det var forbanna dyrt Skal fikse sånn selv Får krangle litt med dem på tlfen. Synes det er unødvendig å ta seg fortjeneste på dette, når det allerede har en stor fortjeneste Endret 11. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Men så kommer det til det bredbåndstelefoni mini, basis og pluss greiene.. Mini passer ikke, men står mellem basis og pluss. I mnd med basis betaller man 49;- med start pris på 0,59;- og min pris på 0,15;- I mnd med pluss betaller man 159;- men ikke noe startpris og 6652956[/snapback] Det kommer jo helt an på forbruke ditt... Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Men så kommer det til det bredbåndstelefoni mini, basis og pluss greiene.. Mini passer ikke, men står mellem basis og pluss. I mnd med basis betaller man 49;- med start pris på 0,59;- og min pris på 0,15;- I mnd med pluss betaller man 159;- men ikke noe startpris og 6652956[/snapback] Det kommer jo helt an på forbruke ditt... 6656503[/snapback] Ja, sant.. vanlig tlf regning kommer på 1200 kr i kvartalet.. veit ikke om dette er mye eller lite men.. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 GSM-sender Løsning der det ikke finnes fasttelefon i boligen. Alarmen sender til alarmstasjonen via GSM-nettet via eget GSM-abonnement. Prisen under er gjeldene hvis produktet bestilles ved hovedinstallasjonen av alarmanlegget, ved etterbestilling kommer 1 servicetime i tillegg. Kr. 990,- pr. stk. Pr. mnd: 30,- pr.stk link Edit: Det var forbanna dyrt Skal fikse sånn selv Får krangle litt med dem på tlfen. Synes det er unødvendig å ta seg fortjeneste på dette, når det allerede har en stor fortjeneste 6656483[/snapback] Det var veldig dyrt for den sendern...! Men går det ann og ha fasttelefoni og bredbåndstelefoni mens man kun bruker bredbåndstelefoni til ringing og bare har fasttelefoni til alarmen..? Går dette? Hvor mye koster det og bare ha fasttelefoni uten og bruke den til ringing? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ja, sant.. vanlig tlf regning kommer på 1200 kr i kvartalet.. veit ikke om dette er mye eller lite men.. 6656521[/snapback] Rimelig mye det Men komme an på om du ringer mye til mobil, antall oppkoblinger osv. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Det var veldig dyrt for den sendern...! Men går det ann og ha fasttelefoni og bredbåndstelefoni mens man kun bruker bredbåndstelefoni til ringing og bare har fasttelefoni til alarmen..? Går dette? Hvor mye koster det og bare ha fasttelefoni uten og bruke den til ringing? 6656527[/snapback] Telenor Mini Analog: 89,- /mnd Edit: Altså det lønner seg Endret 11. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Ringes mest rundt til hustelefon.. Men en del til mobil også.. kanskje 30-40 % er til mobil.. Edit: går det ann og ha fasttelefoni pluss bredbåndstelefoni? Hvor mye koster det for fasttelefoni med kun alarmen som bruker den? Endret 11. august 2006 av _Daniel_ Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Bredbåndstelefoni Pluss Startpris Kr/minutt Til Telenor Mobil 0,95 Til NetCom 1,3 Til Tele2 Mobil 1,48 Til TDC Mobil 1,48 Til Ventelo Mobil 1,48 Til Teletopia Mobile 1,53 Til Nordisk Mobiltelefon 1,77 Oppstart: 0,59 Håper ikke du ringer mye til Netcom Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Edit: går det ann og ha fasttelefoni pluss bredbåndstelefoni? Hvor mye koster det for fasttelefoni med kun alarmen som bruker den? 6656550[/snapback] 89 kr Husk på å gi klar beskjed til Telenor om det, de har det med å automatisk kutte analog tlf når man bestiller IP-tlf... Endret 11. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Edit: går det ann og ha fasttelefoni pluss bredbåndstelefoni? Hvor mye koster det for fasttelefoni med kun alarmen som bruker den? 6656550[/snapback] 89 kr Husk på å gi klar beskjed til Telenor om det, de har det med å automatisk kutte analog tlf når man bestiller IP-tlf... 6656578[/snapback] Okey, så det går allså ann og ha fasttelefoni til alarmen som man betaller 89;- for i mnd eller kvartalet? Og at man bruker bredbåndstelefonien til og ringe..? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Okey, så det går allså ann og ha fasttelefoni til alarmen som man betaller 89;- for i mnd eller kvartalet?Og at man bruker bredbåndstelefonien til og ringe..? 6656612[/snapback] Jepp, skal være fult mulig. 89kr måneden (Telenor MINI) Men spørs hvordan det blir når du sier at du vil ha ditt vanlige nummer over til IP-tlf og et annet på analog tlf, må man betale etablering da? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Okey, så det går allså ann og ha fasttelefoni til alarmen som man betaller 89;- for i mnd eller kvartalet?Og at man bruker bredbåndstelefonien til og ringe..? 6656612[/snapback] Jepp, skal være fult mulig. 89kr måneden (Telenor MINI) Men spørs hvordan det blir når du sier at du vil ha ditt vanlige nummer over til IP-tlf og et annet på analog tlf, må man betale etablering da? 6656626[/snapback] Null peiling... men, går det ikke og få et nytt nummer på fasttelefonien og ha det som vi har nå på fasttelefonien over til ip-tlf? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Prøvde og lage et lite regnestykke.. Viste seg at vi ikke vil tjene noe særlig på det.. Jobben betaller 800;- av regninga i kvartalet.. NÅ INTERNETT: 378;- * 3 = 1134;- Kvartalet. FASTTLF.: 1200;- Kvartalet. Jobb: - 800;- Kvartalet. SUM: 1534 I kvartalet. Bredbåndstelefoni. Internett: 549,- * 3 = 1647;- Kvartalet. Bredbåndstelefoni: 159;- * 3 = 477;- Kvartalet. Fasttelefoni(Sector): 89 * 3 = 267;- Kvartalet. Jobb: - 800;- Kvartalet. SUM: 1591 ;- kvartalet Men kan man ikke tjene på bredbåndstelefonien pga det er gratis og ringe?? Endret 11. august 2006 av _Daniel_ Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Sorry Man, that`s (s)t(j)elenor Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 loool.. Men er ikke mye og tape da... Du kan jo ringe så lenge du bare vil, og har jo 10 ganger bedere nedlastningslinje enn det jeg har nå.. Så.. får vurdere det.. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva er egenltig grunnen til at du absolutt vil ha Telenor? Jobben betaler bare hvis du har Telenor? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 @Daniel: Beklagar så mykje for å invadere tråden din, men eg var så godt i gang Var eit spørsmål eg ikkje fekk svar på: Var heller ikkje bindigstid, det liker eg, kan du då kjøpe eit abonnement, prøve det ein månad eller to og om du ikkje er nøgd sei opp? Blir sjølvsagt litt gebyr for å starte opp igjen den analoge linja, men eg trur ikkje det blir nødvendig. 6656293[/snapback] Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 @Daniel: Beklagar så mykje for å invadere tråden din, men eg var så godt i gang Var eit spørsmål eg ikkje fekk svar på: Var heller ikkje bindigstid, det liker eg, kan du då kjøpe eit abonnement, prøve det ein månad eller to og om du ikkje er nøgd sei opp? Blir sjølvsagt litt gebyr for å starte opp igjen den analoge linja, men eg trur ikkje det blir nødvendig. 6656293[/snapback] 6656778[/snapback] Sier seg vel egentlig selv? Ja du kan det... Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Hva er egenltig grunnen til at du absolutt vil ha Telenor? Jobben betaler bare hvis du har Telenor? 6656771[/snapback] Ja, det også.. Har sånne avtaler med forskjellig firmar... Er vi kunde der og der så blir det billigre osv.. Pluss telenor fungerer bra.. veldig stabilt ( her jeg bor såfall ) Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 bredbåndstelefoni til 4-500,- i kvartalet er jo helt dustete!! Gjør som jeg har gjort! billigere enn det tror jeg ikke noen kan fikse.. 1) skaff deg ett ip-telefon abbonemang uten måntlig utgifter slik at du får ett telefonnummer så andre kan ringe deg på din telefon.. (eks. televoip). 2) last ned og registrer deg på www.voipdiscount.com betal 10 euro per 120 dag. (20 kr i måneden) for å ringe helt gratis til mange land! inklusiv fasttelefoner i norge.. 3 hvis du ikke vil prate via headsettet på pc`n så kan du skaffe deg en sip-telefon med plass til to sip-providere! vips så har du en tråløs telefon i stua der du kan ringe hele værden med og samtidig få telefoner inn på samme telefon med ditt lokale nummer fra televoip og ALT for 20 kroner i måneden!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå