nokiakiller Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 hei har kjøpt meg en xp1800 men til min store forbauselse er den grønn , da jeg har tenkt og overklokke den . så jeg lurer på en ting er det noen forskjell når jeg skall låse den opp eller er det også forandret. er det noen som vet hvor jeg fårtak i strømførenede lakk. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Strømførende lakk: varenr 34-786, electro connector. Fås på Clas Ohlson, tlf 23214000. Pris: kr 179,-. Varer til en tredve førti prosessorer. Hvis du ikke har det allerede vil jeg anbefale deg å gå til anskaffelse av følgende i tillegg: *varenr 34-17 30g aralditt (for å fylle hullene) *varenr 20-3129 "paragon" skalpell. (for å fjerne overflødig lim) *en rull med scotch tape. (ikke fordi de ikke har god nok tape på clas ohlson, men fordi jeg ikke VET om den er god nok... Scotch tape er top-notch, high-end ) (for å hindre at lim kommer på banene du skal koble) Good luck on ya! Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 takk for hjelpa jeg får prøve det og håpe det funker . men det gjør altså ingen ting att den er grønn?? Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Synes du ikke grønn er fett nok? Når du maskerer den kan du jo lakkere den rosa eller en annen farge om du heller vil ha det..Tror nok ikke den blir noe dårligere på overklokking fordi den er grønn nei.. hehe :wink: Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Min er også grønn, og det er ikke noe forskjell på brun og grønn amd, bortsett fra fargen da. Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har hatt Grønn XP1800+ selv.. Den er låst opp på samme måte som Brun... Fungerer aldeles perfekt.. Fargen har noe med hvor den er produsert og gjøre. Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 takk for hjelpa sitter nå og venter på att lakken skal komme og da begyner morroa....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå