Gå til innhold

Shadowpriest raidloot (mc)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JRL: Holy nova er lik effektit som PoH på Vael.

 

Holy nova har så godt som null aggro i tillegg - noe som gjør det elskbart. spesielt med 500 mana i sekundet :)

 

holy nova er ikke bra for healing pga. mana sluk.

6653920[/snapback]

like effektiv får vel være key word her. regner med du spiller horde. ser for meg at horde priests har vanskeligere for å slippe unna med shadow spec en alliance.

for å pulle agro med poh som alliance på vael burde være umulig

Endret av JRL
Lenke til kommentar

PoH er aggromaskin da, shadowpriesten som skulle heale gruppen min (brukte cirak 6 sek pga interrupt osv pr PoH) han kom over alle oss og oppunder tank nr. 4 på aggro)

 

holy nova is the lov on vael

 

luv 2 u 2 loeve

 

 

 

altså, vi måtte bygge på med 150+ FR fo at han skulle klare å holde oss oppe, hadde improved imp osv også i gruppen (hadde jo nærmere 6.5 hp).

 

Hadde liksom ikke så mye å si at han fikk burning adrenalin, de andre priesten crosshealte oss helt fint (og kanskje bedre) enn shadowpriesten gjorde

6653876[/snapback]

 

Hvis dere ikke kan spamme PoH har dere ræva tanks. Uendelig rage, og de greier ikke å holde følge? Og dere har ikke for vane å bruke fire gear på Vael?

 

Argumentene du så langt har brukt for at shadow priests ikke kan heale skikkelig i raids har rett og slett med egen udugelighet å gjøre.

Lenke til kommentar
Hold kjeft og vær glad du får lov til å raide som shadowpriest er mitt synspunkt :)

6652394[/snapback]

 

Hehe.. er du klar over hvor kjekt det er med minst 2 Shadowpriest i Naxx ? Instructor Razuvious feks.. mind controll på adds , en shadow spec prest klarer dette mye bedre enn noen andre ;)

6653215[/snapback]

 

Jada, flott at du er i Nax og har så mye peiling, men det er ikke det som diskuteres nå.

Lenke til kommentar
Iallefall må du få klart for guilden hva du er. Damage dealer eller healer? I mine øyne er det enten eller.

6653925[/snapback]

 

Det er akkurat det jeg ønsker. Jeg vil ikke at priesten vår skal bli voldtatt av raidleader "go heal you fucking priest" - de kan heale, men det er ikke det de "skal".

 

Det skal sies at jeg i flere uker har slåss med GM for å i det heletatt få teste shadowpirest i guildet - noe vi gjør nå, men da fikk jeg ikke lov til å være det, han som er det må heale hele tiden. Han har lav range og bruker 0.5 sec lengre tid på å caste pluss mer mana på healing.

 

 

PoH er aggromaskin da, shadowpriesten som skulle heale gruppen min (brukte cirak 6 sek pga interrupt osv pr PoH) han kom over alle oss og oppunder tank nr. 4 på aggro)

 

holy nova is the lov on vael

 

luv 2 u 2 loeve

 

 

 

altså, vi måtte bygge på med 150+ FR fo at han skulle klare å holde oss oppe, hadde improved imp osv også i gruppen (hadde jo nærmere 6.5 hp).

 

Hadde liksom ikke så mye å si at han fikk burning adrenalin, de andre priesten crosshealte oss helt fint (og kanskje bedre) enn shadowpriesten gjorde

6653876[/snapback]

 

Hvis dere ikke kan spamme PoH har dere ræva tanks. Uendelig rage, og de greier ikke å holde følge? Og dere har ikke for vane å bruke fire gear på Vael?

 

Argumentene du så langt har brukt for at shadow priests ikke kan heale skikkelig i raids har rett og slett med egen udugelighet å gjøre.

6653949[/snapback]

 

Hva babbler du om nå?

 

first off, vi er ikke alliance. Og hva mener du med tanksene klarer ikke åholde følge? De klarer det helt perfekt, men et "kjent fenoment" er jo at veldig mange bosser gjør area of effect damage ...

 

Shadowpriest kan heale, men det er så sinnsykt unødvendig.

Holy priest har 75% for å resiste interruption, det har ikke shadowpriestene

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Jada, flott at du er i Nax og har så mye peiling, men det er ikke det som diskuteres nå.

6653963[/snapback]

 

 

(jeg har lite å gjøre på jobb)

 

Nettopp, vi diskuterte om shadowpriest skulle rolle på +healing gear. Jeg sier nei, andre sier ja ... Shadowpriest skal gjøre damage og gi oss warlocks debuff på target, de skal ha +damage gear vil jeg tørre å påstå.

 

Problemet er bare da at andre klasser har høyere prioritet på +damage gear en shadowpriest.

Lenke til kommentar

De greier det ikke helt perfect hvis healeren tar aggro rett etterpå. Når det har gått den lille stunden som trengs for at priesten må kaste PoH, skal tanken med uendelig rage ha hatt nok aggro til å være langt foran en PoH, selv om det måtte være en PoH med +1200 healing hvor den critter på alle.

 

Og AoE-en til Vael adder vel 0.5-0.75 sekunder på en prayer of healing, vil jeg tro. Ingenting å sutre over.

Lenke til kommentar
De greier det ikke helt perfect hvis healeren tar aggro rett etterpå. Når det har gått den lille stunden som trengs for at priesten må kaste PoH, skal tanken med uendelig rage ha hatt nok aggro til å være langt foran en PoH, selv om det måtte være en PoH med +1200 healing hvor den critter på alle.

 

Og AoE-en til Vael adder vel 0.5-0.75 sekunder på en prayer of healing, vil jeg tro. Ingenting å sutre over.

6654030[/snapback]

 

adder 2 sec på shaowbolten min da :)

 

Priesten fikk ikke aggro - det har jeg aldri sagt. Jeg sa han fikk høy threath (vi har ikke paladins nei).

 

Er vel opp til lederne av guilden å bestemme om de skal tillate shadowpriests eller ikke. Jeg (warlock) foretrekker å bli healet av en healing specca priest framfor å ha shadow debuffs på mobs. :/

6654033[/snapback]

 

Du liker vel +15% shadow da? :)

altså, shadowpriesten skal jo gjøre damage, ikke heale deg. Så du får jo fortsatt heals av holy/disc priest med druids (og shamans/paladins)

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

PoH er aggromaskin da, shadowpriesten som skulle heale gruppen min (brukte cirak 6 sek pga interrupt osv pr PoH) han kom over alle oss og oppunder tank nr. 4 på aggro)

 

holy nova is the lov on vael

 

luv 2 u 2 loeve

 

 

 

altså, vi måtte bygge på med 150+ FR fo at han skulle klare å holde oss oppe, hadde improved imp osv også i gruppen (hadde jo nærmere 6.5 hp).

 

Hadde liksom ikke så mye å si at han fikk burning adrenalin, de andre priesten crosshealte oss helt fint (og kanskje bedre) enn shadowpriesten gjorde

6653876[/snapback]

 

Hvis dere ikke kan spamme PoH har dere ræva tanks. Uendelig rage, og de greier ikke å holde følge? Og dere har ikke for vane å bruke fire gear på Vael?

 

Argumentene du så langt har brukt for at shadow priests ikke kan heale skikkelig i raids har rett og slett med egen udugelighet å gjøre.

6653949[/snapback]

vi bruker ikke max frgear, rogues hunters mages og locks +alle healers står i dmggear og bør(ja vi er alliance) ha ca 100-120fr buffed.

om tankene gjør jobben sin, tar ikke healers agro.

 

hadde litt moro konkuranse på vael nå på onsdag, mt fikk 5sunders til å starte med, så begynte rogusa og slå, dem skulle få 10 hver om dem greide å stjele agro og whipe oss :> dem greide det ikke

Lenke til kommentar
Så hva er problemet med threaten, da?

6654076[/snapback]

 

umm ... Det var ikke noe problem, jeg bare nevnte at shadowpriesten tok igjen alt av damagedealers utenom tankene med PoH, defor vi bruker holy nova, noe shadowpriesten ikke har (fordelene med holy nova er jo også at den ikke blir interrupted)

 

Har jeg forsnakket meg igjen? jeg er flink til sånt :blush:

 

 

(han har improved fade også - tror ikke han brukte værken det eller shield på seg selv)

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Herregud... Hvis shadowpriesten blir satt til healing, skal han såklart heale. Blir som en arms/fury warrior skal nekte å tanke.

skills > talents

Hvis dere ikke klarer å heale uten holy/disc talents, l2p.

6654155[/snapback]

 

Du, det går helt fint ann å heale som shadow, men du merker med en gang at 0.5 sec lengre cast kan bety død tank, dessuten vil du gå tom for mana MYE raskere.

Det går greit å heale som shadow, men det er meningsløst å gjøre det. Trenger dere flere healere så setter de ikke en sahdowpriest som kan "gjøre begge deler", enten gjør han damage, ellers respeccer han til holy/disc.

 

En fury warrior kan tanke bedre enn en shadowpriest kan heale imo. Selvfølgelig kan shadowpriesten ha full tier 2.5 i baggen, men da tenker jeg på de som ikke får værken +healing eller prioritet på +damage.

 

Shadowpriest skal ikke ta over en healers spot i raidet. Slutt å plag de med å sette de på healing duty. :cry:

 

 

chokke: Shadowpriesten nekter jo ikke å heale, men han klarer ikke jobben helt perfekt. Det er ikke noe herrigud her i gården, da må det være fordi raidleader setter shadowpriesten på healing duty. Det er forskjell på at en priest nekter å heale og om at han klarer jobben godt nok til å fortsette med det.

 

Det er jo en grunn til at holy/priester ikke er shadow - "fordi det er enklere å grinde med" - hadde alle vært shadow ville end-game vært umåtelig vanskelig

 

 

eidt: bytte en i med en u så blir det mer leselig :)

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Veldig få guilder som tillater shadowpriests, og selvom det er tillatt, så kan jeg si at "de fleste" speccer healing etter en stund. (God healer > halveis bra healer som vil gjøre damage)

6653473[/snapback]

 

Shadowpriest som er på g > holy priest som slacker

 

Jeg vil tørre å påstå at om shadow priests hadde kunnet heale i BWL i det heletatt, så hadde det vært Vael-fighten. Og man bruker gjerne prayer of healing, ikke holy nova. Større sjanse til å crit heale og burst healing, så man gjerne kan kaste en FH på noen andre mens man venter.

 

Er jeg imot deg er det fordi jeg er fullstendig imot meningene dine. Noe jeg for øvrig er.

6653854[/snapback]

 

PoH er aggromaskin da, shadowpriesten som skulle heale gruppen min (brukte cirak 6 sek pga interrupt osv pr PoH) han kom over alle oss og oppunder tank nr. 4 på aggro)

 

holy nova is the lov on vael

 

luv 2 u 2 loeve

 

 

 

altså, vi måtte bygge på med 150+ FR fo at han skulle klare å holde oss oppe, hadde improved imp osv også i gruppen (hadde jo nærmere 6.5 hp).

 

Hadde liksom ikke så mye å si at han fikk burning adrenalin, de andre priesten crosshealte oss helt fint (og kanskje bedre) enn shadowpriesten gjorde

6653876[/snapback]

 

Om tanken deres ikke klarer å holde aggro over en healer, så suger han døde hesteballer. Be han rerolle shaman.

 

rerolll faen meg en annen class da. Priest er og blir healere i raids, accept it.

"i dont wanna heal, i disobey my raidleader. I am shadow!"

6654203[/snapback]

 

Wrong answer.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

rerolll faen meg en annen class da. Priest er og blir healere i raids, accept it.

"i dont wanna heal, i disobey my raidleader. I am shadow!"

Og vi har ikke fått vite noe om hvor mange prester det var i raidet til trådstarter...

 

og ja... norsken min er ikke god ;)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...