Badegakk Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Heisan, som shadowpriest er det ikke mange items som er noe vits i å by på, og det er ikke "epixxfewer" som driver meg... det jeg derimot stusser litt på er guilden min sin reaksjon på de siste raidene våre. Jeg som shadowpriest blir satt som main healer i gruppa, evt får en tank å passe på i bossfights, men får ikke tilgang til å by på +healing gear... Noen synspunkter på dette? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hold kjeft og vær glad du får lov til å raide som shadowpriest er mitt synspunkt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 http://thottbot.com/?i=40410 + 23 dmg http://thottbot.com/?i=40370 x 2 +66 dmg http://thottbot.com/?i=40409 +25 dmg http://thottbot.com/?i=37852 +34 dmg http://thottbot.com/?i=37300 +148 dmg og healing. Med DM-trinketen og briarwood reed blir det 209 +healing. Nok til å holde en tank i live i MC. Ingen av kampene der er særlig lange uansett. Du har ikke noe å gråte over. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg regner med at dere bruker DKP og da er det jo teit at du ikke får lov til å by på deler med + til Damage/healing. Selv om man ikke er shadowpriest så trenger man jo mer damage når man skal grinde og PVP'e. Har selv en priest som er 32Disc/19Holy for å kunne gjøre litt mere skade når jeg ikke er i gruppe og healer. I tillegg til rent healing gear så går jeg også for gear med + dmg/Healing. Min guild skal gjøre ZG for første gang i dag og hvis det samme skjer meg(at jeg kun får by på + Healing gear) så kommer jeg til å forlate raidet. (edit) beklager så ikke at det var healing gear du ikke fikk by på, men siden du blir satt til å være healer så bør du jo få lov til å by på dette gearet. Hadde kanskje vært noe annet hvis du kun gjorde damage når du raider. Endret 11. august 2006 av Wowaddict Lenke til kommentar
Tyrian Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hold kjeft og vær glad du får lov til å raide som shadowpriest er mitt synspunkt 6652394[/snapback] Hehe.. er du klar over hvor kjekt det er med minst 2 Shadowpriest i Naxx ? Instructor Razuvious feks.. mind controll på adds , en shadow spec prest klarer dette mye bedre enn noen andre Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 får du tak i dmg gear fra mc da? eller får du ikke noe loot i det hele tatt? "Hold kjeft og vær glad du får lov til å raide som shadowpriest er mitt synspunkt " Takk for ditt ignorante synspunkt Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) VEL, hvorfor være shadowspeccet at all om du bare blir satt til å heale? Trenger jo ikke noe +damage på gearet i det hele tatt. Om gearet ikke fremmer PVE progress så ser jeg ingen grunn til at du skal få det. :/ (det finnes unntak ja, når damage classes ikke trenger stuff, osv) Hold kjeft og vær glad du får lov til å raide som shadowpriest er mitt synspunkt /signed Veldig få guilder som tillater shadowpriests, og selvom det er tillatt, så kan jeg si at "de fleste" speccer healing etter en stund. (God healer > halveis bra healer som vil gjøre damage) Endret 11. august 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva er galt med at shadwopriest er i raid da? Så lenge han ikke tar opp en healer plass så må det vell gå greit? annet enn ant Mages/Locks/Hunters klager over at han tar plassene deres... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 om din guild ikke har mc på farm, er jeg helt enig med guildet ditt, for du speccer ikke til guildet beste når du har full shadowspecc og ikke går dmg. vi har også en shadowpriest i guildet, han får ikke lov til å gå dmg(han har crappy gear) og han har ikke første pri på +heal loot, hvorfor? fordi han nekter å specce for guildens beste. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 /target noobassshadowpriest /gkick Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 en shadowpriest trenger ikke +healing gear ... Hater å se shadowpriester bli satt på healing duty, ignorante raidleadere "omg, you're a priest - assist healing plx!" -- NEI! han burde for all del slippe å heale i det heletatt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jepp. Fordi det er ingen forskjell på encounters med tanke på hvor mye healing som kreves, og det hjelper jo ikke at en shadow priest healer. Han er jo shadowlol, så han kan vel ikke heale? Nok et ignorant utsagn, Andreaz_. Jeg er stolt. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jepp. Fordi det er ingen forskjell på encounters med tanke på hvor mye healing som kreves, og det hjelper jo ikke at en shadow priest healer. Han er jo shadowlol, så han kan vel ikke heale? Nok et ignorant utsagn, Andreaz_. Jeg er stolt. 6653750[/snapback] shadowpriest kan fint heale, men har 0.5 sec lengre casting time og bruker mer mana. Selvfølgelig kan de heale, men de har f.eks litt problemer med å heale på 2 boss i BWL (har jo ikke holy nova heller) Shadow kan heale, men gjøre MYE MER nytt for seg some damage. gi deg, du er bare imot meg du gutt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg vil tørre å påstå at om shadow priests hadde kunnet heale i BWL i det heletatt, så hadde det vært Vael-fighten. Og man bruker gjerne prayer of healing, ikke holy nova. Større sjanse til å crit heale og burst healing, så man gjerne kan kaste en FH på noen andre mens man venter. Er jeg imot deg er det fordi jeg er fullstendig imot meningene dine. Noe jeg for øvrig er. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg vil tørre å påstå at om shadow priests hadde kunnet heale i BWL i det heletatt, så hadde det vært Vael-fighten. Og man bruker gjerne prayer of healing, ikke holy nova. Større sjanse til å crit heale og burst healing, så man gjerne kan kaste en FH på noen andre mens man venter. Er jeg imot deg er det fordi jeg er fullstendig imot meningene dine. Noe jeg for øvrig er. 6653854[/snapback] PoH er aggromaskin da, shadowpriesten som skulle heale gruppen min (brukte cirak 6 sek pga interrupt osv pr PoH) han kom over alle oss og oppunder tank nr. 4 på aggro) holy nova is the lov on vael luv 2 u 2 loeve altså, vi måtte bygge på med 150+ FR fo at han skulle klare å holde oss oppe, hadde improved imp osv også i gruppen (hadde jo nærmere 6.5 hp). Hadde liksom ikke så mye å si at han fikk burning adrenalin, de andre priesten crosshealte oss helt fint (og kanskje bedre) enn shadowpriesten gjorde Endret 11. august 2006 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) du vet, vi spamhealer = ikke bruk for 0.5sek mindre casttime på gheal, på vael har en shadowpriest NULL problemer med å heale, vi bruker kun prayer of healing, som funker fint, en shadowpriest kan lett heale godt, shadowpriests kan heale, kan du? det er spillern det står på. edit; holyspecc gir en liten boost, som jeg må ha. jeg digger shadow men likte det ikke da jeg heala igjennom baron, kjørte da pvpspecc uten 15% regen innnenfor 5sr og hadde heller ikke 3x transcendence. Endret 11. august 2006 av Sink Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Shadow Priest i MT-group på Loatheb må jo hjelpe noe voldsomt? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) du vet, vi spamhealer = ikke bruk for 0.5sek mindre casttime på gheal, på vael har en shadowpriest NULL problemer med å heale, vi bruker kun prayer of healing, som funker fint, en shadowpriest kan lett heale godt, shadowpriests kan heale, kan du? det er spillern det står på. 6653878[/snapback] holy/disc er E Zea Moad iforhold til shadow når det kommer til healing. Ja, jeg har vært i BWL og tatt nefyy både som shadow og holy. Sink: det kommer litt ann på hvilket build han har da ... finnes utallige shadowbuilds (dessuten kan han jo bare shield seg selv) - tror han var litt "noob" den shadowpriesten vår... Jeg pleide ikke å heale som shadowpriest på vael by the way ... Endret 11. august 2006 av Andreaz_ Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jepp. Fordi det er ingen forskjell på encounters med tanke på hvor mye healing som kreves, og det hjelper jo ikke at en shadow priest healer. Han er jo shadowlol, så han kan vel ikke heale? Nok et ignorant utsagn, Andreaz_. Jeg er stolt. 6653750[/snapback] shadowpriest kan fint heale, men har 0.5 sec lengre casting time og bruker mer mana. Selvfølgelig kan de heale, men de har f.eks litt problemer med å heale på 2 boss i BWL (har jo ikke holy nova heller) Shadow kan heale, men gjøre MYE MER nytt for seg some damage. gi deg, du er bare imot meg du gutt 6653824[/snapback] holy nova? noe jeg har gått glipp av her? Uansett så anbefaler jeg å være holy spec i start fasen av et raid guild. MC. da folk har kanskje lite raid erfaring, man samarbeider kanskje ikke like godt, og alle marginer hjelper. er også vanskelig å få noen serlig +dmg gear i starten av nye instances for priest. når man da har mc på farm, kanskje bwl også og dere begynner på aq/naxx er ikke shadow spec noen dum ting. Da har du langt flere muligheter til dmg gear, da mages i værtfall liker NW settet sitt godt. og priest får eget +dmg set fra aq. er flere high end guilds som har oppdaget at shadowpriest er ganske nyttig nå i high end, og flere guilds driver aktiv rekrutering av shadow priests med bra gear. og nei, vi snakker ikke guilds som ikke vet hva de gjør. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 JRL: Holy nova er lik effektit som PoH på Vael. Holy nova har så godt som null aggro i tillegg - noe som gjør det elskbart. spesielt med 500 mana i sekundet holy nova er ikke bra for healing pga. mana sluk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå