Gå til innhold

tv-kort

Skaufjord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt flere tv kort gjennom tiden, men aldri Terratec.

Men de kan sikkert være bra fordi, lydkortene deres er i allefall meget bra.

Jeg har hatt tv kort fra Hauppauge, og har vært storfornøyd med det og kan selvsagt anbefale de også.

Men Terratec Cynergi 600 kortet så bra ut det da, selv om jeg ikke har hatt noen erfaringer med det nei.

Egentlig et meget bra kjøp

På en dansk så sa de at Terratec Cynergi 400 var et meget bra kort, men kunne bugge litt med XP, men med de nyeste drivere og litt flaks så er dette er meget bra kort også

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-10-22 12:59 ]

Lenke til kommentar

Se tråd et annet sted om dette, men jeg skal handle selv, og kommer nok til å lande på Pinnacle. Terratec kortene er basert på en "umoden" dekoder chip. Kan sikkert bli Ok, men bt8x8 chipen som sitter i pinnacle/hauppauge har vært på markedet i minst 6 år. Hvis du skal kjøre Linux, er bt878 det eneste fornuftige.

Lenke til kommentar

No e det gjort har bestillt

1 stk. 111292 - Crucial SDRAM PC133 512MB CL3

Pris: 609 inkl. mva (491,- eks.mva)

1 stk. 111794 - Pinnacle PCTV Pro

Pris: 1 106 inkl. mva (892,- eks.mva)

kjøpt fra Mamoz.no

Bruker 2000, hakje gadda å lagt inn xp :smile:

siden mange hadde så go erfaring med mamoz tenkte ej skulle prøve der. håpe ej får den til lørdag

kossen e det med antenne me desse korta er d innebygd antenne el? eller følge det me el må du kjøpe en sjøl?

Lenke til kommentar

har terratec cinergy 600, men jeg har bare hatt det ien uke, så jeg syns ikke jeg skal si så mye enda.

Men første inntrykket var bra, og det er kjekt å kunne høre på radio når du surfer (musikkanaler, som du tar opp sanger fra. Uten bredbånd :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...