Skaufjord Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 jepp, jeg skal ha tv-kort. hva bør jeg velge? tenkte på en av disse fra komplett http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=2&s=pl http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=2&s=pl noen som har vært borti noen av disse? noen som vil anbefale noe annet? tar imot tips. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 har du råd, kjøper du selvfølgelig det dyreste, kvalitet og funksjoner følger vanligvis med prisen :smile: Vi alle vet jo hvorfor MSI er billig. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg har hatt flere tv kort gjennom tiden, men aldri Terratec. Men de kan sikkert være bra fordi, lydkortene deres er i allefall meget bra. Jeg har hatt tv kort fra Hauppauge, og har vært storfornøyd med det og kan selvsagt anbefale de også. Men Terratec Cynergi 600 kortet så bra ut det da, selv om jeg ikke har hatt noen erfaringer med det nei. Egentlig et meget bra kjøp På en dansk så sa de at Terratec Cynergi 400 var et meget bra kort, men kunne bugge litt med XP, men med de nyeste drivere og litt flaks så er dette er meget bra kort også [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-10-22 12:59 ] Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 mange takk! Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Se tråd et annet sted om dette, men jeg skal handle selv, og kommer nok til å lande på Pinnacle. Terratec kortene er basert på en "umoden" dekoder chip. Kan sikkert bli Ok, men bt8x8 chipen som sitter i pinnacle/hauppauge har vært på markedet i minst 6 år. Hvis du skal kjøre Linux, er bt878 det eneste fornuftige. Lenke til kommentar
ZadiZz Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 No e det gjort har bestillt 1 stk. 111292 - Crucial SDRAM PC133 512MB CL3 Pris: 609 inkl. mva (491,- eks.mva) 1 stk. 111794 - Pinnacle PCTV Pro Pris: 1 106 inkl. mva (892,- eks.mva) kjøpt fra Mamoz.no Bruker 2000, hakje gadda å lagt inn xp :smile: siden mange hadde så go erfaring med mamoz tenkte ej skulle prøve der. håpe ej får den til lørdag kossen e det med antenne me desse korta er d innebygd antenne el? eller følge det me el må du kjøpe en sjøl? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Nei og nei Å kjøpe Pinnacle tv kort er å kjøpe seg trøbbel driverne er et makkverk i følge mange Hauppauge er solide kort, har selv hatt 2 slike tv kort, aldri noe feil, driverne er dønn stabile Win+Linux+BSD funker like bra. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 har terratec cinergy 600, men jeg har bare hatt det ien uke, så jeg syns ikke jeg skal si så mye enda. Men første inntrykket var bra, og det er kjekt å kunne høre på radio når du surfer (musikkanaler, som du tar opp sanger fra. Uten bredbånd :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå