theDurkan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Synes jeg så Police på noe når den ungen begynner å puste febrilsk, og han skal gi han noe beroligende. WTF er det egentlig? Sann historie at han er sånn mutantunge, eller bare noe bullshit noen har snekra sammen? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 IDM ER DET BESTE SOM FINNS, APHEX TWIN,SQUAREPUSHER,AUTECHRE OSV... +glitchcore da... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 kan noen fortelle hva det er som hender i filmen som er så pysco skummelt ? tør ikke se før jeg vet hva som venter meg 6663105[/snapback] Det er noe syke greier, en "mutant" som sitter i en rullestol og tar heilt av, det som gjør det "skummelt" er måten det er filmet på....det er ikke skummelt, bare spessielt, anbefaler å se den Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 .. mutant .. rullestol .. anbefales !? Så hvertfal jævlig creepy ut Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Heftig, genialt creepy og rett og slett pshyco film. Likte følelsen jeg sitter med nå rett etter å ha sett den. Creepy. Har noen greie på om han har laget flere filmer som ligner? Endret 12. august 2006 av Liquid_Crystal Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 jeg og kameraten min skulle se på den... han slo av hele greia! han tørte ikke høre eller se! sykt bra... Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 han saug va jo ikke noe skummel den... va bare sugen Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Forbanna Jambafrosk... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg skjønner ikke hva folk reagerer på. Greit, gutten er deformert og har diverse problemer. Men det er da ikke noe skummelt. Nå har jeg sikkert blitt herda av å se på discoverychannel. der det er ekte deformerte mennesker. I starten så sitter jeg å småler. Helt til det går over i den lasergreia. Det er jo bare fantasien hans. Han beskytter seg selv mot fiktive lasere. Han gutten er antagelig kjempehyggelig. Og han har en god fantasi. Og for de som ikke forstår det. Selfølgelig er det ikke ekte. Det er en film... Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 litt creepy video.. så ikke hele... men er det et klipp fra en film? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Til de som ikke tør å se hele: Det er en musikkvideo, og den har bare litt lang og creepy intro. Etter introen er det bare tøv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Haha, dere er snodige. Bli redd og skremt av en god damn musikkvideo. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 det er faktisk en gutt syntes synd på stakkaren Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 dere ser jo at det er en vanlig person med sånn plasthode som de ofte bruker i filmer og sånt forsjellig. tull og tøys. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hehe, Chris Cunningham er fin. Under innspillingen av videoen til Come to Daddy sa en sikkerhetsvakt opp på dagen fordi det ble for drøyt for ham ... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg var helt sikker på at det var en musikkvideo laget for å promotere et sinnsykt Rave-Disco i Berlin elns. Vel vel, fikk bare vondt i øya av alt lyset.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Noe av det kjedeligste jeg har sett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå