hammeravsaft Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Var på blåbærtur på fjellet da vi fikk besøk av noen sauer. Synes bilde ble ganske morsomt. Det ble litt for lyst noen plasser, men har ikke redigert det siden jeg ikke kan med bilde redigering programmer. Bilde er tatt med Canon Powershot S3. 1/200s på f/2,7 Endret 10. august 2006 av Thogn83 Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Blir litt feil fokus, skulle prøvd å fått nesen skarp. Dette ødelegger bildet synes jeg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Artig bilde ja, men jeg er enig i feil fokus. Det blir for uklart. Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Jeg synes det passet inn at nesen ikke var helt fokusert. Men det er smak og behag. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Sau Morsomt bilde, men kunne gjerne ha hatt hele ansiktet i fokus ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå