hølands_gutt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hmm.. litt rar den siden fra bildelsenter, men greit nok... 8) Lenke til kommentar
uzzi Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Nei de han har opgitt er til den vanlige golfen men denne kan du bruke Lykter til Golf stv. 6690452[/snapback] oja ok takk... men jeg sjekka det ut på dems side... det finnes bare en slags baklykt for stasjonsvogn hos dem som jeg merka altså.... Lenke til kommentar
uzzi Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 hmm.. litt rar den siden fra bildelsenter, men greit nok... 8) 6695832[/snapback] Har du noen andre sider som kunne ha vært nyttige i forbindelse med en vw golf stasjonsvogn, så er det bare å dele det med oss.... takk! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Kjøp sotespray og klarlakk, så har du mange muligheter.. Her et noen bilder av mine, som egentlig er originale kjedelige baklykter, som jeg har sotet om til Golf 4 GTI-look-lykter; Endret 19. august 2006 av Marvil Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 liker bilen marvil, holder golf-stilen, med styling og masse fjortiss ting gjør bilen bare stygg og kjedelig etterhvert, fordi alle har nesten samma stylinga, og du vet at det blir sprekker,ødeleggeser og ikke minst penger tilslutt. golf, golf synes jeg kan holde den kule stilen, får å gjøre den kanskje litt sportselig er å senke den,sette på litt fete felger, ikke for store, noen tøffe forntlykter som angels eyes, gjør bilen absolutt kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå