Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

vw Golf 3 95 modell, stasjonsvogn... tips?

uzzi

Anbefalte innlegg

Hei hei har en Rød golf 3, har aldri vært borti styling egentlig. men har altid derimot hatt lyst til å prøve ut ting... synes det er bare kult jeg. hehe... men jeg tenker mer på showoff enn skikkelig motor og effekt. Siden jeg ekke så intressert i å ta igjen galegutter på motorvei, synes det er heller bedre å imponere jenter med litt fin styling og strøken bil! men det er bare å gi tips siden det er mye mann kan med en Golf 3, skal snart kjøpe meg en ny bil faktis.... siden golf 3 har vært mye i prosjekt så vil få meg en bil som er helt uvanlig å se i prosjekt altså...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sleng ut noen bilder av bilen da så skal vi alltids hjelpe deg med å få svidd av noen kroner skal du se :)

6662291[/snapback]

Beklager har ingen bilder av akkurat bilen min her... men som sakt så er det en 1995 modell Golf cl stasjonsvogn!

Skal prøve å få fiksa bilder snart ja...

Lenke til kommentar
Forskjellen mellom en vanlig golf og stasjonsvognutgaven er bakfangeren og baklysa, fronten derimot er helt identisk på

begge, så der har kan du bruke de samme produktene som

på den vanlige Golfen.

6669975[/snapback]

Ja riktig, det var det jeg tenkte også på... takk! Men er det mulig å få skaffe brukte varer for styling eller? Det blir jo egentlig dyrt med å style bilen hvis mann skal kjøpe alt nytt altså... så derfor lurte jeg på det. men sikker på at baklyktene er også forskjellige? på stasjonvogn golf og en vanlig golf

Lenke til kommentar
Anbefaler at du tar en titt på showcase tråden til Marvil for inspirasjon og ideer om styling av/til Golf III, mange tips å snappe opp der.

Showcase, VW Golf 3..

6664231[/snapback]

Kul Golf det ja....

Hva slags hovedlyketer er det på den golfen? SYnes dem var rå jeg....

6666059[/snapback]

Disse er det som står på min.. :)

http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?...Varegruppe=0485

Lenke til kommentar
Baklyktene er forskjellige ja.

Få tak i hvite blinklys rundt om, nye hovedlykter samt tåkelys, og få lakkert fangerne i samme farge som bilen, da er du på god vei.

Senere kommer fetere felger og senking og slikt :thumbup:

6670606[/snapback]

Hvordan er det å lakere fangerne egentlig a? dem er ikke av stål... men en ting til jeg lurer på er at, hvor mye tror du det koster å få lakkert fangerne eller hvis mann skal lakere dem selv? ( hva trenger mann for å lakere dem selv da?) Koster ikke senking mye da? og er det ikek mye jobb? fetter felger er lett jobb ja. hehe...

Lenke til kommentar
Hei! prøvde en 1995 Golf TDI for noen år siden. skinninteriør og alt utstyr, men faen for en simpel bil

6673664[/snapback]

Ja, det er jo forsåvidt en simpel bil, billig bygget og alt sånt.

Men funker jo for det, selv om den helt store komforten ikke er tilstede :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...