RobbO804 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei. Jeg har eg problem, jeg kommer ikke inn på verken steam eller msn med det passordet jeg bruker. Og ja jeg er sikker på at passordet er som det skal for jeg har brukt det før (ikke lenge siden) til å logge inn.. Det er autologin vet ikke om det har noe å si, men det er kun msn og steam jeg har passord problemer med. Alt annet går det bra med. Kan det være at det er noen som har "hacket" pcen og funne info på en eller annen måte? Kan det være noe annet som er problemet?? Mvh RobbO Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei! Har du prøvd på en annen pc? Det er mulig at noen har hacket seg inn, enten pcen din eller serveren. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
RobbO804 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Hei! Har du prøvd på en annen pc? Det er mulig at noen har hacket seg inn, enten pcen din eller serveren. Hilsen, efikkan. 6652202[/snapback] Ja har det, men det kommer samme greiene der. Lenke til kommentar
klokkemann Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Virker som om noen har hacket og skiftet passordet ditt. Bruker du samme passord noen andre steder, så skift det så snart som mulig. Lenke til kommentar
Gellyfusk Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Kan tenkes du har en keylogger liggende på maskinen din, om ikke noen av vennene/"vennene" dine vet passordet ditt da, eller den er noe så simpelt som navn på kjæreste/kjeledyr, "password", "blank", "123" etc. Her kan du hvert fall få hjelp med å få tilbake Steam accounten din... Bra du minte meg på, har hatt samme problemet i 2 måneder (med Steam bare) http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 Endret 11. august 2006 av Gellyfusk Lenke til kommentar
RobbO804 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Kan tenkes du har en keylogger liggende på maskinen din, om ikke noen av vennene/"vennene" dine vet passordet ditt da, eller den er noe så simpelt som navn på kjæreste/kjeledyr, "password", "blank", "123" etc. Her kan du hvert fall få hjelp med å få tilbake Steam accounten din... Bra du minte meg på, har hatt samme problemet i 2 måneder (med Steam bare) http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 6655966[/snapback] Vist eg har keylogger på pcen kordan finner og eg og sletter den? bare å søke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå