Itw Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Heisann Klarte selvfølgelig og ødelegge skjermen på N6280 min, uten noen form for forsikring, så tror nok at det enkleste er og bytte skjermen selv, for det er ikke noen stor sak som jeg kan se... Eller? Så er det noen som vet av en plass jeg kan bestille meg en ny skjerm for og bytte ut den ødelagte med? Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Uten at jeg er helt sikker tror jeg du må sende telefonen på et Nokia verksted for å fikse sjermen. Dette tror jeg også er ganske dyrt, desverre. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Fant en på Ebay.com til 250kr med instruksjoner og det hele:) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Men hvis du åpner telefonen selv, noe du må for å få inn den nye skjermen, mister du all form for garanti. Bare så du er klar over det før du begynner. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Hjelper vell ikke så mye med garanti og knust skjerm da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Lar du verkstedet gjøre jobben beholder du garantien. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Men de er ikke verdt det.... Kan jo like greit kjøpe ny tlf da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå