Swome Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hadde nok blitt noe prog-metal for meg. Digger Dream Theater og Symphony X!! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Mitt band hadde overhodet ikke prøvd å finne opp hjulet på nytt. Ikke noe teknisk vissvass, prog-onani, eksperimentell knøling eller liksom-avantgarde musikalsk idioti. Det ville blitt beinhard rock av tyngste vare, med skyhøy allsang-faktor. Råkkenråll, øl og puling. Faen meg smukt! 6722862[/snapback] [sarkasme] 1: Slå opp i sjangerboken på ønsket sjanger 2: Lese hvordan rytmer, refreng og andre typiske effekter skal være 3: Snekre en låt 4: Kontrollere låten opp mot boka 5: Gi ut låten å satse på at oppskriften gir suksess og penger i kassa [/sarkasme] Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ombestemt meg.. skulle kun ha laget bråk.. intelligent bråk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Skulle lagd noe publikum kan virkelig ta av til live, samt noe hjernen kan ta av til hjemme i godkroken. Deathchillout! Endret 24. august 2006 av cun Lenke til kommentar
Con Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hadde nok blitt noe skikkelig trash punk her Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Progressiv/symfonisk rock med innslag av blues og folk pluss litt klassisk musikk. Mye av repetoaret skulle vært akustisk. Og så har jeg alltid hatt en drøm om å bruke munnharpe aktivt i store komposisjoner. Og så skulle jeg fankenmeg hatt med en på fløyte - Jethro Tull style! edit: Bandet måtte altså inneholdt folk som tilsammen kunne spilt disse instrumentene: 2 på akustisk/elektrisk gitar Bass og kontrabass Trommer/perkusjon Fløyte Fiolin Piano/Keyboard(synth) Munnharpe Trekkspill (ikke spør, trekkspill er rått!) Munnspill Mandolin Trompet Trombone Tuba (Selvsagt ikke alle instrumentene på en gang, men jeg ser for meg at siste låta på vårt største mesterverk-album er en 28 minutter lang instrumental orgie som svinger innom det meste) Endret 25. august 2006 av anners Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Åh, jeg ville så sinnsykt garantert gjort noe liknenes The Distillers. Fy F**** de eier villt! Noe a la Punk med litt mer harcore twist på det enn old school punken. Fet bass, røff stemme ( Brody som vokalist, hennes stemme er utrolig) og sinnsyk bra gitar riff sett at vokalisten spiller samtidig som hu synger.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) [sarkasme]1: Slå opp i sjangerboken på ønsket sjanger 2: Lese hvordan rytmer, refreng og andre typiske effekter skal være 3: Snekre en låt 4: Kontrollere låten opp mot boka 5: Gi ut låten å satse på at oppskriften gir suksess og penger i kassa [/sarkasme] <{POST_SNAPBACK}> Eventuelt lage musikk en sjøl syns er feit. Endret 25. juni 2008 av Glint Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg er mer glad i jazz enn noen andre! Jazz hadde vært topp å spilt, men er litt krevende for newbies... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Og så har jeg alltid hatt en drøm om å bruke munnharpe aktivt i store komposisjoner. Hva med munnharpe og didgeridoo? Helt siden jeg hoerte didgeridoo, har jeg hatt en ide om at det burde funke veldig bra. De har litt samme syke sounden Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hmm, jeg er såpass heldig at jeg spiller i et band der jeg kan gjøre akkurat som jeg vil siden alle i bandet vil gå samme vei. Selvfølgelig liker ikke alle samme musikk, men som band er vi nesten alltid enige. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Definitivt country. Kanskje sørstats-rock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå