ragamuffin Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Samtidig så er det jo en utfordring å ta et bilde på kort frist.. Har og tenkt på om man burde ta bilde i løpet av uka, og stemme i helga, men nå som ferier er over, er det kanskje en fordel å bruke helga til å ta bildene.. 6668501[/snapback] Enig i det med utfordingen på kort frist. Det å bygge seg opp et 'lager' for evt fremtidige konkurranser blir litt annerledes en tenkt her. Hvordan en enn gjør det må det være mulighet til å bruke helgene til fotogrfering, ja. Mange her har vel plikter så det holder - på hverdagene - med jobb/skole, famile, trening osv... Endret 13. august 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
mrtinnn Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Ser ikke ut som jeg rekker å legge ut bildene i natt. skal hive meg i gang med en gang jeg kommer fra jobb i morgen, så jeg håper å ha de ute før kl. 17. Håper det går greit Kan jo fortelle at det har kommet inn 10 bilder mens det enda gjenstår en halvtime. Lenke til kommentar
mrtinnn Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Ser ikke ut som jeg rekker å legge ut bildene i natt. skal hive meg i gang med en gang jeg kommer fra jobb i morgen, så jeg håper å ha de ute før kl. 17.Håper det går greit Kan jo fortelle at det har kommet inn 10 bilder mens det enda gjenstår en halvtime. 6669232[/snapback] Ser ut som det blir 11 bilder med denne runden:) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Ser ikke ut som jeg rekker å legge ut bildene i natt. skal hive meg i gang med en gang jeg kommer fra jobb i morgen, så jeg håper å ha de ute før kl. 17.Håper det går greit Kan jo fortelle at det har kommet inn 10 bilder mens det enda gjenstår en halvtime. 6669232[/snapback] Ser ut som det blir 11 bilder med denne runden:) 6669550[/snapback] 11 bidrag er ikke dårlig. PS! Er du fortsatt online, er det lov å legge ut bildene nå... Endret 13. august 2006 av sentimental Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ser ikke ut som jeg rekker å legge ut bildene i natt. skal hive meg i gang med en gang jeg kommer fra jobb i morgen, så jeg håper å ha de ute før kl. 17.Håper det går greit Kan jo fortelle at det har kommet inn 10 bilder mens det enda gjenstår en halvtime. 6669232[/snapback] Ser ut som det blir 11 bilder med denne runden:) 6669550[/snapback] Tja, kanskje dette er et argument for å beholde konkurransen i nåværende form? Ser ut som ei helg holder for mange? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Tja, kanskje dette er et argument for å beholde konkurransen i nåværende form? Ser ut som ei helg holder for mange? Jeg er veldig skuffet over meg selv.. jeg fikk ingen ideer Blir nok aldri noen optiker av meg Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Stemmer for å få se bildene nå, ser ut som mrtinnn enda er pålogget! Ble ikke det beste bidraget fra meg denne gangen, men jeg leverte inn i god tro med tradisjonen! =) Endret 13. august 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Stemmer for å få se bildene nå, ser ut som mrtinnn enda er pålogget! 6669754[/snapback] Me too wanna see pictures... Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er det bare meg som er dårlig til å lete, eller er ikke bildene lagt ut enda? Tommy Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er det bare meg som er dårlig til å lete, eller er ikke bildene lagt ut enda? Tommy 6670759[/snapback] bildene er ikke lagt ut nei. Kommer i 17tiden. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Der var de på plass ja... så var det pollen da.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=616624 Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Og der var pollen på plass https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=616624 Tommy Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Mange bra bidrag denne gangen!! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Likte ikke noe særlig at bildene vises via imageshack Synes personlig at det er noe forbanna drit... Ellers var det mange bra bidrag til konkurransen! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Likte ikke noe særlig at bildene vises via imageshack Synes personlig at det er noe forbanna drit... Ellers var det mange bra bidrag til konkurransen! 6674001[/snapback] Har du et bedre alternativ? Dumt med all den reklamen ja... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Bileta er jo ikkje så store, finnes sikkert ein server som kan brukast. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har du et bedre alternativ? Dumt med all den reklamen ja... 6674040[/snapback] På samme måte som i de tidligere konkurransene! Lenke til kommentar
contempt Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Bare si fra så kan jeg legge ut Lenke til kommentar
mrtinnn Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Bileta er jo ikkje så store, finnes sikkert ein server som kan brukast. 6674066[/snapback] bildene ble lit småe i pollen, men de er jo store nok i imageshack- vet ikke om noen andre servere å legge de ut i, har hørt at jeg har begrenset plass hvis jeg legger de ut som vedlegg til svaret... Noen bedre fårslag? ja mange gode bilder denne gangen:) Har ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal stemme enda Liker spessielt " Tidens tann" og "Livets klokke" - trenger litt tid på å bestemme meg hær ja... Endret 14. august 2006 av mrtinnn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Du har jo ein del MB tilgjengelig på forumet, men ettersom konkurransen blir liggande som historikk er det ikkje mulig å bruke det. Eg likte best livets klokke Endret 14. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå