IRCdude Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei, Trenger litt hjelp her, jeg er 14år, og veier 62kg. Er ca 1.72m høy. Problemet er at jeg har litt for mye fett her og der og jeg syns rompen min er stor, jeg er gutt hvis noen lurte, men rompen min er for stor uansett Har ikke tenkt til å begynne med noe seriøs trening her, er jo ikke ferdig utvokst... men jeg lurer på om noen vet om "hjemmeøvelser" som hjelper på lår og rompe? har hørt det hjelper å sykle for å trene rompemuskelen, hvor mye/hvor lenge bør jeg sykle? (Ikke kardiosykkel(treningsstudiosykkel), men vanlig.) Hva bør jeg gjøre for å få sterkere/mindre lår? Tenkte meg situps for magen, og heller legge en liten vektskive oppå brystet på noen kilo for brystet...(Kalles crunches?) Trenger respons på siste forslaget mitt, og hjelp på lår/rompe. -mvh sommerfettx4 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Sykler en god del på vanlig sykkel selv og kan bekrefte at det er god trening for både lår og "setemuskel" Kan absolutt anbefales Underhudsfett tar dessverre lengre tid å trene vekk, så da er det bare å kjøre på og vente på resultatene! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 62kg. Er ca 1.72m høy.6651579[/snapback] Ja det er jo så populært å være undervektig i dag Noe du er godt på vei til å bli hvis du blir noe særlig under 60 kilo. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Vil si at det er overdrivelse nonsens, han snakker ikke om å starte på diett heller da Han har en BMI på 21, normal er mellom 20 og 25 Endret 11. august 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Han har en BMI på 21, normal er mellom 20 og 25 6652757[/snapback] Ja, og går han under 60 kilo som jeg skrev så har han en BMI på under 20. Skal man gå ned såpass at det merkes på rompa så holder det neppe med en kilo eller to. Endret 11. august 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 det er sant, hvis ønsket er å "fjerne" rumpa så vil det bli vanskelig. Men derimot å stramme den opp er en annen sak (hørtes litt vel gay ut) Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Chris: Tenkte det samme, litt "gay", men jeg har litt for mye fett på rompen, så litt gay trening må til. forøvrig er jeg IKKE undervektig, jeg tenker ikke på å fjerne fettet, men heller gradvis erstatte med muskler. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Vil da se på sykling som et godt alternativ. Hvis du atpåtil setter setet litt lavere enn vanlig så trener du baken mer Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 vil tro at med sykling så vil du bare få større rompe enn du har nå. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 vil tro at med sykling så vil du bare få større rompe enn du har nå. 6657011[/snapback] Takk da. Da kan vel du komme med ett forslag da? Siden du er så flink å si imot alle andre Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 vil tro at med sykling så vil du bare få større rompe enn du har nå. 6657011[/snapback] Takk da. Da kan vel du komme med ett forslag da? Siden du er så flink å si imot alle andre 6657140[/snapback] Har du noen gang sett en syklist med liten rompe? Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Hvem har sagt jeg skal bli en syklist? Men kom'an, gi meg ett BEDRE forslag. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kjør på lave gir, mange runder i minuttet (pedalene) så brenner du fett. Hvis du derimot vil bygge muskler så bruk høyere gir. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) er ca 175cm og er 79kg, er eg faide då? syns ennå at eg er litt tynne trenge litt mer muskler på magen Du er gay vist du vil har mindre lår og mindre rompe!! tren heller opp Bryst kassen så låre vil se mindre ut! Endret 11. august 2006 av wilai Lenke til kommentar
treant Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Men når han begynner med treninga komme han til å erstarte fette med muskler, og da vil han veie mer, fordi muskler veier mer en fett. Det er mange som ikke vet det, og når de trener og ser at vekta stiger så trener mer og spiser mindre......... Og ja, du burde skaffe deg sånn sko og fester til pedalene, for når du sykler uten bruker du bare 50% av det du kunne ha trent. ( For du presser pedalene ned men ikke opp uten festene, så med fester bruker du mer legger og øvre del av låret) Endret 11. august 2006 av vjhn90 Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) wilai: Jeg er ikke gay, og er ikke i tvil om hvilken legning jeg har. Om du er feit kan selvfølgelig ikke svares på, da vi ikke har sett bilder av deg. lårene mine er STORE, og hvis du hadde sett dem, hadde du skjønt hva jeg mente. vjhn: Jeg ser ikke på vekten, jeg ser på fettet. Endret 11. august 2006 av IRCdude Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva mene du med store lår? sån så disse? har sitt Guttar med tynne lår og det er faen meg så stygt = gay! fatte du? dette her er bare min meining! litt skrive feil men men Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Er vel bare å trene bena så mye som mulig. Hvis du trener med vekter, ta dype knebøy og utfall for å bedre setemuskulaturen. Gå turer oppover i terreng eller trapper, med lange skritt. Trim og ha et godt kosthold for å fjerne fett. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Hva mene du med store lår?sån så disse? har sitt Guttar med tynne lår og det er faen meg så stygt = gay! fatte du? dette her er bare min meining! litt skrive feil men men 6658123[/snapback] Ingen sier jeg skal ha supertynne lår, jeg skal ha "normale" lår, de kan godt være litt store, men fettet skal bort (ihvertfal litt). Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hvis du er bare fjorten så kan det være det såkalte "Valpefettet" som er greia? Ikke umulig. Ville spist sunt og variert. Trent 1 time hver dag..må ikke være nazi-jogge-trening, men kan være squash, fotball eller annen form for gøy trening. Prøv å kutte ned på brus og søtsaker. Ta det i små mengder på lørdagene Det som er best. Lykke til med eventuell vektreduksjon og oppstramming -Nudle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå