Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mulig å fjerne øyelokk?

phax

Anbefalte innlegg

Morn, stusser litt på om bilen min egentlig var finest uten øyelokk, så vurdere fjerne de hvis det lar seg gjøre uten så mye trøbbel..

De er limt på lykta med det limet jeg fikk med øyelokka, sikaflex er det vel heter.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.. det er mulig å fjerne de. Det er ikke alltid de sitter så forferdelig godt, men vil bare anbefale deg å gjøre det om det er glass lamper. Må jo skrape av primer'n etterpå også og da er det greit å bruke sånne blad som er til vindusskrape.

Lenge siden jeg jobba på møller nå, men husker jeg fikk fjerna noen øyelokk på en golf 3 den gangen. Brukte riktignok godt med tid. Forsiktighet er vel nøkkelordet - uten at jeg sier at det er mulig å fjerne de uten å ødelegge lampene dine.

Lenke til kommentar

Se der ja, tok mot til meg å prøvde nå. Fikk av det ene ganske fort egentlig, satt ikke så hardt som fryktet! Må skrape litt og ta det andre også, men det gidder jeg ikke ikveld.. :wee:

er lovlig ja, har tuv papirer og alt i behold. Det er mer en hva jeg kan si om xenon lysa.. :whistle:

Lenke til kommentar
Se der ja, tok mot til meg å prøvde nå. Fikk av det ene ganske fort egentlig, satt ikke så hardt som fryktet! Må skrape litt og ta det andre også, men det gidder jeg ikke ikveld.. :wee:

er lovlig ja, har tuv papirer og alt i behold. Det er mer en hva jeg kan si om xenon lysa.. :whistle:

6668481[/snapback]

He he, glad du fikk det til :thumbup:

Husker jeg drev å kåla med å lage xenonlamper i sprederne på en A6 den gangen også (2000)

Mye rart man kan finne på bare man er interessert nok heheh.

Det var den gangen det var moro å rette opp biler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...