Gå til innhold

Åpne bare bilde i nytt vindu

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har et gallery script som fungerer utmerket, eneste jeg lurer på et script som åpner bare selve bilde i et nytt iexplorer/mozilla vindu uten adresselinje osv, som du bare kan klikke på så lukker det seg selv, har sett det en del andre plasser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar meg friheten til å skyte inn at jeg synes det er superfrekt av nettsteder å strippe nettleservinduet mitt for alt av verktøylinjer og knapper.

6653002[/snapback]

Vel, er ikke verre enn å bruke en vettug nettleser så var det plutselig ikke noe problem lengre :green: Men skjønner selvsagt poenget. Som JS-scripter har man mye makt og man skal være ytterst forsiktig med hvilke effekter man bruker.

Lenke til kommentar
Det er et galleri, og er irriterende når bilde åpnes i nytt vindu med alt av verktøy linjer osv, hadde vert mye lettere vis bare blide åpnet seg, og lukket seg igjen når du trykket på det.

6654391[/snapback]

Det som hadde vært enda lettere, og fantastisk mye bedre, hadde vært om bildet ikke lastet i noe nytt vindu i det hele tatt.

Men for all del, skjønner jo selvsagt hvor du vil hen med dette. Mener bare det er på tide at folk slutter med pop-ups jevnt over; være seg javascript eller kun target i en ordinær lenke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...