Sjark Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei jeg har et gallery script som fungerer utmerket, eneste jeg lurer på et script som åpner bare selve bilde i et nytt iexplorer/mozilla vindu uten adresselinje osv, som du bare kan klikke på så lukker det seg selv, har sett det en del andre plasser Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Et lite javascript loeser problemet for deg. Finnes massevis av dem paa nett. Google it. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tar meg friheten til å skyte inn at jeg synes det er superfrekt av nettsteder å strippe nettleservinduet mitt for alt av verktøylinjer og knapper. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tar meg friheten til å skyte inn at jeg synes det er superfrekt av nettsteder å strippe nettleservinduet mitt for alt av verktøylinjer og knapper. 6653002[/snapback] Helt enig. Det er skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tar meg friheten til å skyte inn at jeg synes det er superfrekt av nettsteder å strippe nettleservinduet mitt for alt av verktøylinjer og knapper. 6653002[/snapback] Vel, er ikke verre enn å bruke en vettug nettleser så var det plutselig ikke noe problem lengre Men skjønner selvsagt poenget. Som JS-scripter har man mye makt og man skal være ytterst forsiktig med hvilke effekter man bruker. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Det er et galleri, og er irriterende når bilde åpnes i nytt vindu med alt av verktøy linjer osv, hadde vert mye lettere vis bare blide åpnet seg, og lukket seg igjen når du trykket på det. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er et galleri, og er irriterende når bilde åpnes i nytt vindu med alt av verktøy linjer osv, hadde vert mye lettere vis bare blide åpnet seg, og lukket seg igjen når du trykket på det. 6654391[/snapback] Det som hadde vært enda lettere, og fantastisk mye bedre, hadde vært om bildet ikke lastet i noe nytt vindu i det hele tatt. Men for all del, skjønner jo selvsagt hvor du vil hen med dette. Mener bare det er på tide at folk slutter med pop-ups jevnt over; være seg javascript eller kun target i en ordinær lenke. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hvis du venter litt så finner jeg et fint script i js som åpner nye vinduer uten adresselinje å sånt EDIT: void(window.open(adresse/til/bilde.jpg','Bilde','width=600,height=600,scrollbars=yes')); Prøv den Endret 11. august 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå