Elendigheden Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 vett ikje heilt om d passte inn her, men någen så vett kor d går ann å få tag i Jones in the fast lane? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ah, Jones in the fast lane . Har ikke prøvd å laste den ned herfra, men kanskje det fungerer. Men det er en regel som sier at du bare får lov og ha spillet i 24 timer hvis du ikke eier det fra før av. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Prøv å sjekk div abandonwaresider på nettet Jeg har det hvertfall på pcen, husker ikke hvor jeg fikk det fra Lenke til kommentar
Elendigheden Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 takk har fått ett plutselig kick av å spille alle dei "goe gamle" spillå.. Lenke til kommentar
Elendigheden Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 arg... den sia ville ikje gje meg spille.. *lete videre* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Post link når du finner det Dette spillet er jo genialt! Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Never mind.. Fant så og si samme fila.. SLiter med install :/ Endret 11. august 2006 av Hanasand Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 jeg dro fram gode gamle theme hospital i går... det var gøy det... jones er også kult, i hvertfall sammen med flere. Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Theme Hospital jah Men fikk Jones til å funke på en eller annen måte.. C:\jones\ så funka det ihvertfall jeje har jeg noe å gjør på jobb idag Lenke til kommentar
agalate Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 jitfl er helt konge "This weekend you did absolutely nothing. You spent 55$" Lenke til kommentar
Elendigheden Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 her fant eg endeligt jones in the fast lane.. fant ud at install først å ittepå klikk på sciv256.. da skal d funke!! *im in heaven! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Rare greier. Jeg fikk plutselig lyst til å spille dette og en del gamle spill i forrige uke. Så dukker denne tråden opp. Mega lo mania var også like fett som den gang. Skal teste Golden Axe etterpå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg fikk plutselig veldig lyst til og spille GTA2 og ta fram gameboyen Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Rare greier. Jeg fikk plutselig lyst til å spille dette og en del gamle spill i forrige uke. Så dukker denne tråden opp. Mega lo mania var også like fett som den gang. Skal teste Golden Axe etterpå. 6655130[/snapback] åh... husker goden axe.... spillte det på den første maskinen jeg fikk, som ikke var en 286, det var en 124... slå den! med svart og gul skjerm. og golde axe tok en halvtime å loade inn fra diskett! hadde også et spill som het Dizzy, handlet om et egg som skulle redde en prinsesse eller noe, noen som finner? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Heisann Eg hadde ett spill som hetter Seven Gates på Amiga500 ein gang. Noen som har hørt om det, og vett eventuelt hvor eg kan laste ned? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Husker dere da Nintendo Nes var inn? ja det var tider det.mario så ut som en hamburger Endret 11. august 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Fikk lyst til å spille dette igjen og fant denne tråden. Da en ikke ble særlig klokere av det, fant jeg selv en flashversjon på nettet som fungerer helt ypperlig! http://home.broadpark.no/~kboye/jones/jones.html Endret 8. november 2009 av Darth Godo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå