Gå til innhold

Gainward geforce 3 ti 200

cyc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde golden sample utgaven av det kortet, og jeg må si det var konge! Ingen problemer med ustabilitet. Bruk v30.82 av detonator (den siste med WHQL-sertifisering) hvis Detonator 40.xx ikke fungerer bra.

Legg også inn VIA4IN1 osv osv.

Lenke til kommentar

merkelig.

Jeg har så mye trøbbel at jeg snart klikker...

Trenger et program som kan teste all hardwaren i maskinen min.

Fikk inntrykk av at dette var "infinite loop" problem, men begynner snart å tro at det er noe i maskinen min som ikke virker som det skal.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har et abit hk med via chipset. Og hadde MYE bluescreens før, har noen enda, men ikke så hyppig. BSOD'ne gikk gjerne på minne problemer, eller en nVidia feil. Men så fikk jeg gf3 ti200 med 128mb ram (hadde et gf2 før) og fikk ikke så hyppig den minne feilen, kan ha vært tilfeldig med noen drivere eller noe, ikke vet jeg. Men fikk og vite at SounBlaster lydkort heller ikke er så bra i denne kombinasjonen (via/nvidia). På div fora så jeg at folk bytta skjermkort, lydkort og minnebrikker og feilene forsvant for dem, men så og folk som hadde samme lyd, skjermkort som meg som ikke hadde problemer osv.

Så jeg blei aldri klok på dette kortet, så nå lever jeg med BSODne, som heldigvis ikke er så hyppige lenger.

PMA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...