Rabbid Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Fant noe rart når jeg surfet rundt på nettet: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=60582 Er det noe i dette, eller er det (,som jeg tror,) bare tull? For meg har 127.0.0.1 alltid vært min egen PC, localhost osv. Noen som kan forklare dette for meg? Mvh Xahc. Endret 10. august 2006 av -XaHc- Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Du kan også dø av å skrive denne URLen i nettleseren din. Skumle saker. Eller så leser du faktisk dette på internett Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 lol. den addressen er addressen lokalt til din PC. er ingenting mer å forklare. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kan du tenke deg hva som skjer om noen får greie på det og tenker, *aha! vi sender et virus dit! det hadde vært kult* og det faktisk er din egen pc? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 OK. Begynte nesten å tvile på det jeg hadde lært om 127.0.0.1 fra før av. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) OK. Begynte nesten å tvile på det jeg hadde lært om 127.0.0.1 fra før av. 6651196[/snapback] Finnes mange bra vitser rundt localhost, beste er vel å be de som påstår de kan hacke hva som helst gå løs på 127.0.0.1 Forøvrig: For en genial diskusjonstråd :!: Endret 10. august 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Kan du tenke deg hva som skjer om noen får greie på det og tenker, *aha! vi sender et virus dit! det hadde vært kult* og det faktisk er din egen pc? 6651102[/snapback] Det er bare tull i den tråden, 127.0.0.1 peker til din egen maskin Ueland, de kaller vi "Scriptkiddies" Endret 10. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 herregud for en genial tråd det ble linket til her da... dette er vel årets? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 jeg vil bare i embedet som administrator her få medele at vi takker så forbanna mye den personen som tipset Nye Kripos om denne tråden. Hvem var den dumme personen? og Kripos ansatte burde vel vite at 127.0.0.1 = localhost = din egen pc Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 jeg vil bare i embedet som administrator her få medele at vi takker så forbanna mye den personen som tipset Nye Kripos om denne tråden. Hvem var den dumme personen? 6651335[/snapback] Det er en moderator som kødder. Jeg synes han kunne vært seriøs, men men. Lenke til kommentar
emptyother Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det ekke et sånt question en spør på et dataforum. Det er såpass "of-course" knowledge at de bare måtte kødde med det. Kanke være seriøs da. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg syntes den siste posten på side 5 var utrolig bra Sitat: Opprinnelig skrevet av Stormen Til informasjon, så fortalte faren min nå nettopp, som jobber som betjent ved Oslo politkammer, at de allerede hadde fått tips om denne tråden - og fått en forespørsel fra amerikanske Homeland Security. De hadde visstnok sendt tipset med URL videre til Kripos, for en ekstraksjon av deltakerne i denne trådens individuelle IP-adresser. Dette kan politiet i alvorlige tilfeller få utlevert fra Telenor og ICANN. Ikke for å skremme noen, men nå ville jeg SERIØST begynt å vært litt forsiktig i forhold til hva jeg sier om 127.0.0.1.. Hei, jeg vil bare i embedet som administrator her få medele at vi takker så forbanna mye den personen som tipset Nye Kripos om denne tråden. Nå har jeg satt i avhør siden klokken 9 i morges, og jeg har ingen idè hva som kommer til å skje videre. Vi får håpe at ICANN ikke kommer til å forfølge saken. Bare sånn at det er sagt. For aller siste gang; 127.0.0.1 ER IKKE NOE Å SPØKE MED! Denne tråden kommer til å forbli stengt. Utrolig bra Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg syntes den siste posten på side 5 var utrolig bra Sitat: Opprinnelig skrevet av Stormen Til informasjon, så fortalte faren min nå nettopp, som jobber som betjent ved Oslo politkammer, at de allerede hadde fått tips om denne tråden - og fått en forespørsel fra amerikanske Homeland Security. De hadde visstnok sendt tipset med URL videre til Kripos, for en ekstraksjon av deltakerne i denne trådens individuelle IP-adresser. Dette kan politiet i alvorlige tilfeller få utlevert fra Telenor og ICANN. Ikke for å skremme noen, men nå ville jeg SERIØST begynt å vært litt forsiktig i forhold til hva jeg sier om 127.0.0.1.. Hei, jeg vil bare i embedet som administrator her få medele at vi takker så forbanna mye den personen som tipset Nye Kripos om denne tråden. Nå har jeg satt i avhør siden klokken 9 i morges, og jeg har ingen idè hva som kommer til å skje videre. Vi får håpe at ICANN ikke kommer til å forfølge saken. Bare sånn at det er sagt. For aller siste gang; 127.0.0.1 ER IKKE NOE Å SPØKE MED! Denne tråden kommer til å forbli stengt. Utrolig bra 6655718[/snapback] Haha! Å cracke 127.0.0.1 er til og med skumlere enn å sende virus til /dev/null :!: Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Creepy greier da. Tenk hvis din 5 årige sønn sitter på internett en dag og kommer over en fet link, som viser seg å sette ICAA i sving. Ikke like kult å være menneske når slike makter kommer over deg (^^,) Lenke til kommentar
Svish Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 må si noen noen folk rett og slett ikke skulle hatt pc. en skulle måtte tatt datalappen på samme vis som du tar førerkortet. først en teoriprøve, og så vise at du kan en del basic ting praktisk foran en sensor og angående hva 127.0.0.1 er, så er det jo ikke værre enn å slå opp i wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/127.0.0.1, eller ganske enkelt gå til vår kjære Google og skrive: define: 127.0.0.1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Må berre spørre. Ka meina ein med "angripe"? Å trykke på linken og tilbake kan ein vel ikkje karaktisere som "angripe"? Endret 12. september 2006 av Slettet+65132 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Finnes mange bra vitser rundt localhost, beste er vel å be de som påstår de kan hacke hva som helst gå løs på 127.0.0.1 6651214[/snapback] En god hacker bruker vel en tid med angrep mot nettopp 127.0.0.1 ? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 alltid gøy med tråder hvor en eller annen selverklært hacker har skrytt på seg kunnskaper de absolutt ikke har. Noen ganger ender det jo med at de blir lurt til å angripe 127.0.0.1 og det er alltid like gøy :!: Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hehe - stor humor da Digga svaret fra admin der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 You know the saying, There's no place like 127.0.0.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå