sablabra Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Henger meg på aspstein, frostvæske fungerer best . 5-10% konsentrert frostvæske er nok, og vannet får perfekt blåfarge. Lenke til kommentar
krolf Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har nå prøvd ut med frostvæske i steden for AC Fluid. Vannet er nå krystallklart med en liten anelse av blå farge. Ble faktisk veldig fin effekt. Takk for tipset om dette! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har nå prøvd ut med frostvæske i steden for AC Fluid.Vannet er nå krystallklart med en liten anelse av blå farge. Ble faktisk veldig fin effekt. Takk for tipset om dette! 7088479[/snapback] bilder ?! mvh anki Lenke til kommentar
krolf Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Skal komme med bilder i løpet av de første dagene. Ser ut som den siste posten med bilder ble slettet av en moderator. Sikkert en feiltakelse, da det var postet en del tilbakemeldinger i workloggen. mvh Kristian Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Må bare ha denne i mine innlegg Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 dette var jo bare helt sykt! Nesten så jeg begynner å tilbe deg jeg trodde jeg kunne litt om modding, men ser nå at jeg har ganske mye å lære skulle ønske jeg også hadde like god tålmodighet som deg... bare de små rørene du lager av plexi og sånt.. helt sykt... keep up the good work!! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 men asså ble du sponset av INTEL, og ASUS?? spørte du de lissom? ikke no netthandel greier..? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er hele greien ferdig? Fet vannkjøling. Og hvordan fikk du sånne syyke sponsoravtaler? Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er hele greien ferdig? Fet vannkjøling. Og hvordan fikk du sånne syyke sponsoravtaler? 7325119[/snapback] veit.. syyke sponsoravtaler.. hvordan? jeg vil også ha sånn Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Tar du imot bestillinger på den vanntanken? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Og hvordan fikk du sånne syyke sponsoravtaler? 7325119[/snapback] Kontakter. Det er alltid kjekt med det Lenke til kommentar
Duality Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kombinert med skrive kunnskaper ikke andre har ? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jævla deilig! Hvordan har du blitt sponsa av Asus?! Skal du ikke ha vannblokk på skjermkortet? Endret 5. januar 2007 av eguliano Lenke til kommentar
325IX Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei,først vil jeg si gratulerer med ett meget bra prosjekt. Meget godt gjennomført, og noe av det peneste jeg har sett. Selv driver jeg på ett prosjekt nå,og lurer på hvor du har fått tak i gjengetapper, som passer til niplene som du bruker.??. Dette er beskrevet som bsp.. Selv har jeg kun vært borti mm og "tomme" gjenger.. Hadde satt stor pris på hjelp til å løse dette, da det er snart kun dette som mangler.. Mvh Tom egil Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 BSP tapper er vel ikke det mest brukte nei, men du får tak i det hos feks. tess Vet ikke hva og hvor du bor/jobber men det kan jo hende at et mekaniskverksted eller rørlegern i nerheten har en du kunne lånt Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sinnsykt bra. Dette er verdig du er ikke tilfeldigvis medlemm av Bit-Tech gjengen eller noe? Ekstra poeng for bruk av Lian Li kabinett;) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Her har det vært dødt lenge.. Ser også at workloggen ikke er ferdigstilt.. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tråd necro.. jada, jeg vet Men... hva slags beskyttelses plast/list ble brukt her: http://i98.photobucket.com/albums/l241/kro...14/IMG_6115.jpg og hvor får man slikt? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg elsker det du har gjort med tanken og det lille vinduet, det ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå