ragamuffin Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Jeg hadde ute et bilde for kort tid siden fra Jølster. Det jo tatt noen flere når jeg først var der. Legger ut to til fra samme sted, men med litt annen vinkling. Om du vil se 'orginalen' ligger den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612256 Objektivet er fortsatt EF-S 10-22 med polaroidfilter. Om jeg ble frista til å kaste meg uti...? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Stilig bilde! Dybden i bildet var veldig tydelig når det var tatt slik at steinene ble fremst i bildet. Endret 10. august 2006 av Joddleif Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Steinene foran kunne føles litt "forstyrrene" ut men veldig kult, typisk bilde jeg kunne tenkt å brukt som skrivebordsbakgrunn Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Knall bilder dette akkurat som det første du la ut! Har heller lite konstruktivt å komme med, da bildene er vellykket. Muligens litt skjev horisont? Ialfall føles det litt slik for meg Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Bildene er helt fantastiske, jeg har bare en ting å sette fingeren på, og det er faktisk noe som gjelder det første bildet fra Jølster også. Steinene i forgrunn dekker ikke hele bildets bredde, mot høyre blir det sandbunn og det irriterer meg litt, men det er ikke så tydelig på det første som på dette. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Åhh, så utroligt vakkert. Perfekte bilder må jeg si. Og Jølster er et utroligt vakkert sted da å. Husker jeg var der for et par år tilbake og kasta hestesko.. Men.. Det var bare utrroligt fine farger Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Skjønt... Sogn Og Fjordane har jeg alltid hatt lyst til å utforske ... Flotte bilder du har her, noe som gjør at det kribler enda mer etter å komme nedover på sightseeing Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Skjønt... Sogn Og Fjordane har jeg alltid hatt lyst til å utforske ... Flotte bilder du har her, noe som gjør at det kribler enda mer etter å komme nedover på sightseeing 6655099[/snapback] S & Fj er et fantastisk flott fylke og jeg spør meg dann & wann hvorfor jeg har flytta ned i 'kornåkerene' på østlandet Været er ikke ofte som dette, da, det skal sies. LANGT ifra. Takker for komments fra dere andre også Endret 11. august 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Nei det været bekymrer meg ikke Er jo ekte Helgelending, å de er vant med 364 dritværsdager i året Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Det første bildet var utrolig fint. Flott vinkel og fabelaktige farger! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Utrolig bra farger, veldig bra dybde på begge bildene og en nydelig skarphet. Dette kan minne meg om en standard windows bakgrunn, men ville heller hatt en av disse Du gjør en (desverre ingen andre ord enn...) jævlig bra jobb. Stå på! Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) flotte bilder dette, ragamuffin. liker best det første. men synes det heller litt mot venstre.. men jeg stod nettop opp, så jeg har litt trøtte øyne Endret 18. august 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå